آغاز مذاکرات میلان و سالزبورگ بر سر مدافع صربستانی

آغاز مذاکرات میلان و سالزبورگ بر سر مدافع صربستانی

پایگاه خبری فوتبالی- میلان آماده مذاکره با تیم سالزبورگ اتریش بر سر مدافع صربستانی است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر وبسایت اسکای و نشریه کوریره دلا اسپورت باشگاه میلان آماده است تا برای مذاکرات با سالزبورگ برای جذب استراهینیا پاولوویچ قدم نهایی را بردارد و در این راه صحبت های اولیه نیز شروع شده است. طبق این خبر تماس‌ های جدیدی در ساعات آینده بین باشگاه‌ های ایتالیایی و اتریشی انجام خواهد شد و میلان تلاش خواهد کرد تا معامله را با مبلغی کمتر از ۲۰ میلیون یورو انجام دهد و به همین دلیل مذاکرات همچنان ادامه دارد. به نظر می رسد خود پاولوویچ به میلان جواب مثبت را برای حضور در این تیم داده است.

باشگاه میلان از مدتی قبل با استراهینیا پاولوویچ مدافع تیم ملی صربستان بر سر قرارداد بلندمدت با شرایط شخصی به توافق رسیده بود و اکنون مذاکرات با سالزبورگ در مورد بسته و هزینه نهایی در حال انجام است. البته این مدافع صربستانی تنها هدف روسونری در فصل نقل و انتقالات تابستانی جاری نیست زیرا مذاکرات با تاتنهام برای جذب امرسون رویال و موناکو برای جذب یوسف فوفانا نیز ادامه دارد.

میلان در صدد این است که در فصل آینده با مربیگری پائولو فونسکا نقاط ضعف فصل گذشته خود را پوشش دهد و در این راه احتمالا چند بازیکن جدید به لیست روسونری اضافه خواهند شد.

۱۰۰۹