در صورت جدایی کانر گالاگر؛ چلسی به سراغ هافبک برزیلی فولام می رود

در صورت جدایی کانر گالاگر؛ چلسی به سراغ هافبک برزیلی فولام می رود

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال برزیل و باشگاه فولام مدنظر چلسی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی میل در صورت جدایی کانر گالاگر و پیوستن این بازیکن به اتلتیکو مادرید در طی روزهای آینده، آندریاس پریرا ملی پوش برزیلی باشگاه فولام گزینه مورد علاقه چلسی است. در این‌ مورد اعلام شده چلسی با کیا جورابچیان، مدیر برنامه های این بازیکن تماس گرفته تا از جزئیات این قرارداد احتمالی مطلع شود. چلسی حاضر است ۳۰ تا ۳۵ میلیون پوند برای جذب پریرا بپردازد. از سوی دیگر موناکو فرانسه نیز به این بازیکن علاقمند است اما او ترجیح میدهد در لندن بماند.

اتلتیکو مادرید در روزهای اخیر مذاکرات بیشتری در مورد کانر گالاگر با باشگاه چلسی انجام داده است. منابع معتبر بر این باورند که احتمال اینکه اتلتیکو مادرید بتواند بسته مالی مناسبی را به تیم لندنی ارائه دهد که چلسی و گالاگر را وسوسه کند در این مرحله بسیار کم است اما مذاکرات همچنان ادامه خواهد داشت. علاقه اتلتیکو مادرید به کانر گالاگر واقعی است اما چلسی پول زیادی می‌خواهد و با اتلتیکو مادرید مذاکراتی را انجام‌ داده اما قیمت درخواستی بالا و بسیار زیاد است.

پریرا که سابقه بازی در تیم منچستریونایتد و لاتزیو را هم در کارنامه دارد در تیم ملی ناکام برزیل در کوپا آمریکا ۲۰۲۴ یکی از بازیکنان سلسائو بود.

۱۰۰۹