سود یک میلیون پوندی چلسی از سرمربی بعدی تیم ملی انگلیس

سود یک میلیون پوندی چلسی از سرمربی بعدی تیم ملی انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- اگر گراهام پاتر جانشین گرت ساوت گیت در تیم ملی انگلیس شود، باشگاه چلسی یک میلیون پوند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کند.

به گزارش فوتبالی، در چند روز اخیر نام‌های زیادی برای جانشینی گرت ساوت گیت در تیم ملی انگلیس مطرح شد؛ اما هنوز تصمیم نهایی در این باره گرفته نشده است و همچنان حدس و گمان رسانه‌ها در این باره ادامه دارد. ادی هاو، سرمربی جوان باشگاه نیوکاسل یکی از گزینه‌هایی است که در چند روز اخیر نامش در رسانه‌ها مطرح شد، اما مدیران نیوکاسل مخالف از دست دادن او هستند و می‌خواهند این سرمربی جوان را در تیم خود نگه دارند.

از طرفی، برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند پپ گواردیولا انتخاب سران فوتبال انگلستان است اما این سرمربی هنوز با منچسترسیتی قرارداد دارد و فدراسیون فوتبال انگلیس برای به خدمت گرفتن او باید حداقل تا تابستان سال 2025 صبر کند، چون بعید است مدیران من‌سیتی سرمربی موفق خود را به راحتی از دست بدهند.

آنژه پوستکوگلو، سرمربی استرالیایی باشگاه تاتنهام نیز دیگر گزینه روی میز تیم ملی انگلیس است. هرچند که خود این سرمربی پیشنهاد فدراسیون فوتبال را رد کرد و اعلام کرد که تمام تمرکزش بر روی موفقیت با تاتنهام جمع شده است.

گراهام پاتر، تازه‌ترین گزینه‌ای است که در رسانه‌های انگلیسی نامش مطرح شده است. این سرمربی در حال حاضر تیمی ندارد و استخدامش راحت‌تر از سایر گزینه‌ها است. به نقل از مایک کیگان، خبرنگار نشریه دیلی میل، با توجه به این‌که پاتر فصل گذشته از چلسی اخراج شد، این باشگاه همچنان دارد به او حقوق می‌دهد و باید تا ماه اکتبر به پرداخت دستمزد به این مربی ادامه دهد. اگر پاتر سرمربی تیم ملی انگلیس شود، چلسی یک میلیون پوند سود خواهد کرد.

1428