انتقال جذاب در فوتبال زنان؛ خانم جام‌ها در چلسی

انتقال جذاب در فوتبال زنان؛ خانم جام‌ها در چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- روز گذشته در انتقالی جذاب در فوتبال زنان، لوسی برنز مدافع تیم فوتبال زنان بارسلونا به تیم چلسی پیوست تا ادامه جام هایش را با این تیم بدست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، نقل و انتقالات فوتبال در جهان همان قدر که در بخش مردان جذاب دنبال می شود، در بخش زنان هم جالب شده است که البته بعد از المپیک پاریس احتمالا جالب تر و جذاب تر دنبال خواهد شد.

روز گذشته لوسی برنز مدافع انگلیسی ۳۲ ساله فصل گذشته بارسلونا با عقد قراردادی دو ساله به تیم فوتبال چلسی پیوست. این انتقال از آن جهت برای چلسی مهم بود که آن ها بازیکنی را به خدمت گرفتند که یکی از بهترین مدافعان راست فوتبال جهان است و جام های زیادی را با تیم های مختلف بدست آورده است.

برنز در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ همراه لیورپول قهرمان لیگ انگلیس شده است. او سال ۲۰۱۶ هم با منچسترسیتی این عنوان را تکرار کرد. اما اوج درخشش برنز به سال های حضورش در لیون باز می گردد. لوسی برنز همراه لیون ۳ بار قهرمان لیگ قهرمانان زنان شد. او همچنین ۳ بار هم همراه این تیم فاتح لیگ فرانسه شد. برنز درخشش را در بارسلونا هم ادامه داد و در دو سال حضورش در این تیم دو بار قهرمان لیگ قهرمانان زنان اروپا شد و دو بار هم لیگ اسپانیا را فتح کرد تا اولین بازیکنی باشد که با دو تیم ۵ بار فاتح لیگ قهرمانان زنان اروپا شده باشد. او همچنین همراه با تیم ملی انگلیس یک قهرمانی در یورو ۲۰۲۲ و یک مقام سومی جام جهانی تا تالار افتخاراتش پر باشد.

لوسی برنز در سال ۲۰۲۰ جایزه د بست یا بهترین بازیکن سال فیفا را هم کسب کرده و پنج دوره هم در تیم منتخب فیفا بوده است. مدیران چلسی حالا از داشتن چنین بازیکنی در تیم خود لذت میبرند و امیدوارند همراه با او به قهرمانی در لیگ قهرمانان زنان اروپا برسند. ارزش لوسی برنز در ترنسفر مارکت ۱۱۵ هزار یورو است اما رقم دقیق قرارداد او با چلسی مشخص نیست.

6001