ستاره مطرود منچستریونایتد رسما به مارسی پیوست

ستاره مطرود منچستریونایتد رسما به مارسی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- میسون گرینوود، ستاره پرحاشیه منچستریونایتد پس از یک فصلی که به صورت قرضی در باشگاه ختافه پشت سر گذاشت، به صورت قطعی و دائمی راهی مارسی فرانسه شد.

به گزارش فوتبالی، میسون گرینوود علی‌رغم عملکرد خوبی که فصل گذشته در لالیگا با پیراهن ختافه داشت، اما مدیران منچستریونایتد جایگاهی برای او در تیمشان قائل نبودند. بازیکنی که روزگاری ستاره آینده شیاطین سرخ به حساب می‌آمد، با ورود به حواشی و مراقبت نکردن از خود، باعث شد تا خیلی زود از منچستریونایتد کنار گذاشته شود و حالا باید بیش از پیش تلاش کند تا جایگاه سابق خودش را در فوتبال انگلستان به دست بیاورد.

او پس از درخشش در ختافه، توجه چند تیم مطرح اسپانیایی، از جمله بارسلونا و اتلتیکو مادرید را به خود جلب کرد، اما این علاقه هرگز تبدیل به پیشنهاد رسمی نشد. مدتی هم صحبت‌هایی مطرح شد مبنی بر این‌که گرینوود در آستانه انتقال به سری آ ایتالیا قرار دارد. شنیده‌ها حاکی از آن بود که دو تیم یوونتوس و لاتزیو، شرایط این بازیکن را زیر نظر دارند و متمایل هستند او را به خدمت بگیرند.

اما در نهایت، ستاره سابق منچستریونایتد راهی فوتبال ایتالیا هم نشد و تصمیم گرفت به لوشامپیونه فرانسه برود. باشگاه مارسی چند هفته است که وضعیت گرینوود را تحت بررسی قرار داده است. سرانجام گرینوود با باشگاه مارسی قرارداد امضا کرد و رسما بازیکن این تیم شد. مارسی برای جذب گرینوود 26 میلیون یورو به علاوه 5 میلیون یورو متغیرات پرداخت کرد. همچنین 50 درصد از حق انتقال بعدی این بازیکن به منچستریونایتد می‌رسد. 

1428