لیون مهاجم گرجستانی را از موناکو هایجک کرد

لیون مهاجم گرجستانی را از موناکو هایجک کرد

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره تیم ملی گرجستان در یورو ۲۰۲۴ راهی لیون فرانسه شد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر رسمی وبسایت باشگاه لیون و نشریه اکیپ فرانسه ژرژ میکاوتادزه مهاجم اهل گرجستان با انتقالی ۴ ساله تا ژوئن ۲۰۲۸ به ارزش ۱۸ میلیون یورو از متز به المپیک لیون پیوست. المپیک لیون و متز برای انتقال ژرژ میکاوتادزه مهاجم گرجستانی با انتقالی به ارزش ۱۸ میلیون یورو بدون احتساب متغیرات به گروپاما استادیوم چندی پیش به توافق رسیدند و این بازیکن امروز برای تست های پزشکی به لیون رفت و قرارداد نهایی خود را با تیم پر افتخار لیگ ۱ امضا کرد.

پیش از این اعلام شده بود موناکو با ژرژ میکاوتادزه مهاجم گرجستانی بر سر شرایط شخصی به توافق شفاهی رسیده است و این باشگاه همچنین پیشنهادی را به متز ارسال کرده است تا در مورد مبلغ به توافق برسد و مدیران باشگاه فرانسوی تلاش می کند باشگاه های دیگر را در این راه شکست دهد و معامله قبل از پایان یورو انجام شود اما این اتفاق رخ نداد و ستاره گرجستانی که سه گل در یورو برای تیم ویلی سانیول به ثمر رساند و جزو گلزنان برتر مسابقات لقب گرفت توسط تیم لیون از موناکو هایجک شد.

یوونتوس هم به میکاوتادزه، مهاجم متز برای جانشینی احتمالی ولاهوویچ علاقه مند بود اما حرکتی برای جذب این بازیکن انجام نداد.

۱۰۰۹