میلان همچنان به مدافع اسبق اتلتیکو مادرید علاقه دارد

میلان همچنان به مدافع اسبق اتلتیکو مادرید علاقه دارد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه میلان تصمیم دارد تا ماریو هرموسو را به صورت آزاد و رایگان در تابستان امسال به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، با پایان یافتن فصل، ماریو هرموسو حاضر نشد قراردادش را با اتلتیکو مادرید تمدید کند و تصمیم گرفت تا از این باشگاه مادریدی به صورت رایگان جدا شود. استعداد پرورش‌یافته در آکادمی فوتبال باشگاه رئال مادرید، مورد توجه چند باشگاه قرار گرفت اما انتظار می‌رود به سری آ ایتالیا برود و ادامه دوران حرفه‌ای خود را در فوتبال ایتالیا پشت سر بگذارد.

این بازیکن در دوره‌ای مورد توجه بارسلونا هم قرار گرفته بود، اما در حال حاضر خبری از انتقال هرموسو به بارسلونا وجود ندارد و بعید است کاتالان‌ها اقدام جدی برای به دست آوردن این مدافع اسپانیایی انجام دهند. ایده آن‌ها این بود که هرموسو را جانشین اینیگو مارتینز کنند، اما در حال حاضر مارتینز در تمرینات بارسا حضور دارد و به جدایی از این باشگاه نزدیک نیست.

اما ناپولی، اینتر و میلان همچنان شرایط این بازیکن را زیر نظر دارند. ناپولی با آمدن آنتونیو کونته، حالا انگیزه زیادی برای رقابت در فصل آینده دارد. مدیران این باشگاه تصمیم دارند برای کونته هزینه کنند تا به موفقیت برسند. اینتر هم قصد دارد با تقویت تیم خود، برای دومین فصل پیاپی فاتح اسکودتو شود.

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار مشهور فوتبال ایتالیا، میلان همچنان به جذب هرموسو امیدوار است، اما آن‌ها برای جذب این بازیکن بایستی با اینتر و ناپولی رقابت کنند. باید دید در نهایت این مدافع اسپانیایی راهی کدام تیم می‌شود.

1428