انتقاد تند مایلی‌کهن؛ برای گاریدو زود بود سرمربی پرسپولیس شود

انتقاد تند مایلی‌کهن؛ برای گاریدو زود بود سرمربی پرسپولیس شود

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوتِ معمولا منتقدِ فوتبال ایران، از سرمربی جدید پرسپولیس هم انتقاد کرده است.

به گزارش فوتبالی، حدودا 3 هفته از انتخاب و معرفی خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس گذشته است و تمرینات این تیم با گاریدو هم کمتر از یک هفته است که آغاز شده است.

در این مدت نظرات متفاوتی درباره کیفیت گاریدو و پیش‌بینی موفقیت یا عدم موفقیت این سرمربی در پرسپولیس منتشر شده است. نتایج گاریدو در سال‌های اخیر چندان مقبول نبوده است اما نمی‌شود تجربه او در لالیگا، لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا را نادیده گرفت.

با این وجود عدم شناخت او از فضای فوتبال ایران را می‌شود مهم‌ترین نقطه ضعف این سرمربی دانست. هر چند مربیانی مثل گابریل کالدرون در پرسپولیس، آندره‌آ استراماچونی در استقلال و پاکو خمز در تراکتور هم همین نقطه ضعف را داشتند اما نتایج قابل قبولی گرفتند.

محمد مایلی کهن پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و سرمربی اسبق تیم ملی ایران معتقد است گاریدو انتخاب خوبی برای این باشگاه نبوده است. او در گفت‌وگو با روزنامه خبر ورزشی گاریدو را کاملا زیر سوال برده است. 

مایلی کهن به خبر ورزشی گفته است: «من به این آقای گاریدو اصلاً خوشبین نیستم و موافق حضورشان نبودم. ایشان ابتدا باید می‌آمد ایران و در تیم‌های پایین‌تر مربیگری می‌کرد و بعد از اینکه به فوتبال ما اشراف پیدا می‌کرد، توانایی خود را نشان می‌داد تا پس از آن اگر توانمند بود، سرمربی پرسپولیس می‌شد. ولی الان حکم هندوانه دربسته را دارد. شما پاکو خمز سرمربی تراکتور را فراموش نکنید. تراکتور در تاریخ خودش کجا ۷ گل خورده بود؟ اگر یک مربی ایرانی چنین شکستی می‌خورد، اعدامش می‌کردند.»

1359