احتمال به تعویق افتادن فینالیسیما افزایش یافت

احتمال به تعویق افتادن فینالیسیما افزایش یافت

پایگاه خبری فوتبالی- احتمال برگزاری دیدار فینالیسیما میان دو تیم ملی اسپانیا و آرژانتین در سال 2025 پایین است و احتمالا این مسابقه در سال 2026 برگزار شود.

به گزارش فوتبالی، رقابت‌های کوپا آمریکا و یورو در هفته‌ای که گذشت به پایان رسیدند. رقابت‌هایی که پس از جام جهانی، مهم‌ترین تورنمنت‌های ملی در دنیا به حساب می‌آیند و از اهمیت خاصی برای تیم‌های اروپایی و اهل آمریکای جنوبی دارند. در یورو 2024، تیم ملی اسپانیا موفق شد مقتدرانه از سد رقبای خود عبور کند و به قهرمانی برسد. آرژانتین نیز مانند دوره گذشته توانست جام قهرمانی را به ویترین افتخارات خود اضافه کند.

تیم ملی اسپانیا پس از عبور از گروه مرگ مسابقات، تیم‌های گرجستان، آلمان میزبان و فرانسه را از پیش روی برداشت تا در فینال در برابر انگلیس پرستاره و قدرتمند قرار بگیرد. شاگردان لوییس د لا فوئنته در بازی نهایی خود نیز توانستند با نتیجه دو بر یک از سد سه شیرها عبور کند و به عنوان قهرمانی این مسابقات رسید.

تیم ملی آرژانتین نیز در کوپا آمریکا مانند سه جام قبلی موفق عمل کرد. یاران لیونل مسی که در کوپا آمریکا 2021، جام جهانی 2022 قطر و فینالیسیما توانسته بودند عنوان قهرمانی را مال خود کنند، در این تورنمنت نیز قهرمان شدند تا چهارمین جام متوالی خود را به دست بیاورند.

حالا این دو تیم باید در دیدار فینالیسیما به مصاف همدیگر بروند. دیدار فینالیسیما بین قهرمانان یورو و کوپا آمریکا برگزار می‌شود. به نقل از رسانه‌های آرژانتینی، احتمال به تعویق افتادن این بازی زیاد است. قرار است این بازی به جای سال 2025، در ماه مارچ 2026 برگزار شود.

1428