رسمی؛ بروسیا دورتموند دومین گلزن برتر بوندسلیگا را به خدمت گرفت

رسمی؛ بروسیا دورتموند دومین گلزن برتر بوندسلیگا را به خدمت گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- سرهو گیراسی، مهاجم گلزن فصل گذشته اشتوتگارت به صورت رسمی به بروسیا دورتموند پیوست و از فصل آینده برای زنبورهای دره روهر به میدان خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، یکی از پدیده‌های فصل گذشته بوندسلیگا، تیم اشتوتگارت و البته مهاجم گلزن اهل گینه این تیم، یعنی سرهو گیراسی بود. اشتوتگارت توانست با عبور از بایرن مونیخ، عنوان نایب قهرمانی بوندسلیگا را به دست بیاورد. درخشش این تیم باعث شد تا ستاره‌های آن‌ها مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار بگیرد. بروسیا دورتموند در این تابستان توجه ویژه‌ای به بازیکنان اشتوتگارت داشته است و حالا قرارداد سرهو گیراسی را به صورت رسمی بست.

سرهو گیراسی در فصل گذشته پس از هری کین، بهترین گلزن لیگ آلمان بود و در حالی که از چند باشگاه بزرگ اروپایی همچون چلسی و اتلتیکو مادرید پیشنهاد داشت، اما تصمیم گرفت به بروسیا دورتموند بپیوندد و در بوندسلیگا به دوران حرفه‌ای خودش ادامه دهد. 

حالا با ورود این بازیکن به دورتموند، احتمالا موجبات جدایی نیکلاس فولکروگ از جمع زرد و مشکی‌های شهر دورتموند فراهم شود و این مهاجم آلمانی بتواند در همین تابستان راهی آث میلان شود. در روزهای اخیر خبرنگارهای زیادی خبر از علاقه باشگاه میلان به خرید مهاجم ملی‌پوش بروسیا دورتموند دادند.

باشگاه میلان با وجود خرید آلوارو موراتا، اما همچنان می‌خواهد خط حمله خود را تقویت کند و به این منظور فولکروگ را زیر نظر دارند. مدیران میلان پیش از این مهدی طارمی و جاشوا زیرکزی را زیر نظر داشتند، اما این دو بازیکن راهی اینتر و منچستریونایتد پیوستند تا پرونده رفتنشان به میلان بسته شود.

1428