اتمام حجت دقیقی با سربازهای ملوان؛ کم‌کاری کنید به پادگان می‌روید!

اتمام حجت دقیقی با سربازهای ملوان؛ کم‌کاری کنید به پادگان می‌روید!

پایگاه خبری فوتبالی- سعید دقیقی در اولین جلسه تمرینی خود به عنوان سرمربی ملوان دست به اقدام جالب و البته هوادارپسندی زد!

به گزارش فوتبالی، در سال‌های اخیر بازیکنان زیادی به تیم‌های مختلف نظامی رفته‌اند تا دوران خدمت مقدس سربازی خود را سپری کنند اما در این میان عده‌ای از بازیکنان، کیفیت لازم را در این تیم‌ها ارائه نمی‌کنند و به قول معروف تنها به دنبال سپری کردن این دوران هستند تا در نهایت به تیم‌های قبلی خود که اکثر تیم‌های بزرگی هم هستند برگردند. 

این سوال پیش می‌آید که گناه تیمی که سرباز می‌گیرد چیست؟ آیا این تیم‌ها باید از اقدام نه‌چندان شایسته سرباز-بازیکنان ضربه بخورند و علاوه بر پرشدن لیست‌شان که مانع از جذب بازیکنی آزاد در نقل و انتقالات می‌شود کیفیت خوبی هم از آن‌ها نبینند؟

سعید دقیقی که فصل گذشته نتایج درخشانی با شمس آذر گرفت و توانست با این تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر شگفتی‌سازی کند به عنوان سرمربی ملوان انتخاب شده و به خوبی از این موضوع آگاه و با خبر است.

ملوان در فصل پیش‌رو سرباز بازیکنان زیادی دارد؛ از محمد عمری و میلاد سرلک پرسپولیسی تا امید نورافکن و رضا میرزایی و احتمالا ابوالفضل جلالی که همه آن‌ها کیفیت بسیار خوبی در تیم‌های خودشان داشته‌اند و همین می‌تواند به هواداران قوهای سپید، نوید تکرار روزهای درخشان فصل پیش را بدهد.

سعید دقیقی در اولین نوبت تمرینی خود با بازیکنان ملوانان به این نکته اشاره کرد که با بازیکن سربازها تعارف ندارد و اگر برای بازی در ملوان به اصطلاح دل به کار ندهند آن‌ها را به پادگان می‌فرستد که اقدام بسیار جالب و مثبتی به نفع تیم محسوب می‌شود.

9098