راز محبوبیت الماس بوشهری در اینستاگرام اینتر؛ نراتزوری می‌خواهد با طارمی فالوئر بگیرد!

راز محبوبیت الماس بوشهری در اینستاگرام اینتر؛ نراتزوری می‌خواهد با طارمی فالوئر بگیرد!

پایگاه خبری فوتبالی- از زمان رسمی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر، صفحه رسمی اینستاگرامی این باشگاه پست‌های زیادی را از ستاره ایرانی خود کار کرده است.

به گزارش فوتبالی، مهدی طارمی که بعد از چند فصل درخشش در پیراهن پورتو و جاودانه کردن نام خودش در میان اساطیر این باشگاه، راهی اینتر شد تا ماجراجویی جدیدی را در دوران حرفه‌ای خود آغاز کند حالا طرفداران زیادی در ایتالیا پیدا کرده و صفحه اینستاگرامی نراتزوری هم بخش زیادی از پست‌هایی که روزانه کار می‌کند را به الماس بوشهری فوتبال ایران اختصاص داده است!

گویا ادمین‌های اینستاگرامی اینتر از این موضوع به خوبی باخبر شده‌اند که ایرانی‌ها چقدر در فضای مجازی فعال هستند و البته به چه اندازه به مهدی طارمی افتخار می‌کنند و به او عشق می‌ورزند و همین باعث شده تا آن‌ها بخش زیادی از فعالیت‌های خود در اینستاگرام را به طارمی اختصاص بدهند و برنامه‌هایی مثل ساخت ویدیوهایی زیبا تا کار کردن پست‌های چند اسلایدی از او را در دستور کار خود قرار دهند.

با تداوم این روند تعداد فالوئرهای اینستاگرامی اینتر هم رشد چشمگیری داشته و هر روز ده‌ها هزار نفر به صف علاقه‌مندان این صفحه اضافه می‌شود که در نوع خودش اتفاقی جالب است که با اقدام هوشمندانه اینتری‌ها همسو شده است.

9098