مهاجم ناکام تراکتور در سرزمین آقای گلی

مهاجم ناکام تراکتور در سرزمین آقای گلی

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم سابق تراکتور به تیمی پیوسته که سابقه کسب عنوان آقای گلی را در کارنامه دارد.

به گزارش فوتبالی، عارف رستمی یکی از خریدهای ابتدای فصل گذشته تراکتور بود. مهاجمی که پس از درخشش در مس کرمان و به ثمر رساندن هشت گل مورد توجه تی‌تی‌ها قرار گرفت و راهی تبریز شد اما حاصل عملکرد وی چیزی نبود که هواداران این تیم را راضی کند.

رستمی در تراکتور اگر چه موفق به ثمر رساندن دو‌ گل شد اما این بازیکن چندین و چند دروازه خالی از دروازه‌بان را گل نکرد که شاید مهم‌ترین آن‌ها موقعیت بسیار مناسب تی‌تی‌ها برابر استقلال بود که رستمی با بی‌دقتی به توپ ضربه زد تا آه از نهاد تراکتوری‌ها بلند شود.

این مهاجم ۲۸ ساله در ادامه باز هم خبرساز بود و در تعطیلات نیم فصل تصادف بسیار شدیدی داشت تا از ناحیه دست آسیب ببیند و همین موضوع کافی بود تا مدیران تراکتوری که از عملکرد رستمی رضایت نداشتند، قرارداد وی را به صورت توافقی فسخ کنند تا عارف یک نیم فصل بیرون بماند.

مهاجم تهرانی در ابتدای فصل جاری با خیبر خرم آباد به توافق رسیده تا فصل آتی را در این تیم تازه لیگ برتری شده توپ بزند. تیمی که رستمی سابقه کسب عنوان آقای گلی لیگ آزادگان را با پیراهنش در کارنامه دارد و همین موضوع بود که باعث حضور وی در لیگ برتر شد و حالا باید دید وی خواهد توانست با عقبگردی که دوباره به خیبر داشته، همچنان نام خود را به عنوان مهاجمی خطرناک زنده نگه دارد یا نه.

1997