گزینه‌های رئال مادرید پس از شکست در جذب مدافع فرانسوی

گزینه‌های رئال مادرید پس از شکست در جذب مدافع فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی - مدیران رئال مادرید از تصمیم لنی یورو در مورد پیوستن به منچستریونایتد کاملا غافلگیر شدند چرا که انتظار داشتند که این مدافع را در همین تابستان به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبالی، مدافع 18 ساله لیل، گزینه اصلی رئالی ها در نقل و انتقالات تابستانی بود. این بازیکن یک سال دیگر با باشگاه فرانسوی قرارداد داشت و رئال مادرید می خواست که او را با کمتر از 30 میلیون یورو بخرد اما یونایتد توانست این بازیکن را با حدود 60 میلیون یورو به خدمت بگیرد و این پدیده را از مسیر رئال مادرید ربود.

حالا رئالی ها پس از شکست در خرید لنی یورو به دنبال ارزیابی گزینه هایشان هستند که به نظر می رسد که خریدی در پست دفاع میانی نداشته باشند. رودیگر و میلیتائو در حال آلابا که در حال ریکاوری از مصدومیتش است، گزینه های رئال در پست دفاع میانی به شمار می روند. خسوس وایخو پس از یک فصل حضور قرضی در گرانادا به رئال مادرید برگشته و اورلین شوامنی در شرایط اضطراری می تواند از خط هافبک به خط دفاعی منتقل شود.

البته برخی رسانه ها گزینه های دیگری را هم به رئال مادرید پیشنهاد داده اند. آیمریک لاپورت مدافع میانی النصر یکی از گزینه هاست که قصد بازگشت به لالیگا را دارد و در یورو نیز در تیم ملی اسپانیا عضویت داشت. مونیکا مرچانته خبرنگار مارکا نیز به مدیران رئال پیشنهاد داده که سرجیو راموس را برگردانند که با اتمام قراردادش با سویا فعلا بدون تیم است.

4125