ادامه مذاکرات پرسپولیس با گولسیانی؛ هنوز به توافق نرسیده‌اند

ادامه مذاکرات پرسپولیس با گولسیانی؛ هنوز به توافق نرسیده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیسی‌ها امیدوارند مدافع گرجستانی قراردادش را با این تیم تمدید کند.

به گزارش فوتبالی، لیگ بیست و سوم در حالی آغاز شد که گئورگی گولسیانی در موقعیت خوبی قرار نداشت. پرسپولیس مرتضی پورعلی گنجی را در قلب دفاع داشت. اما محمد حسین کنعانی زادگان هم از قطر به پرسپولیس برگشت و گولسیانی هم قراردادش را تمدید کرد.

دو مدافع ایرانی گزینه‌های اصلی یحیی گل‌محمدی در قلب خط دفاعی پرسپولیس بودند و فصل با همین دو نفر شروع شد. گولسیانی گاهی در دقایق آخر به عئوان بازیکن جانشین وارد زمین می‌شد و البته مثل همیشه تاثیرگذار و گلزن بود.

اما پورعلی گنجی خیلی زود دچار پارگی رباط صلیبی شد و گولسیانی به ترکیب اصلی برگشت. او چند گل مهم برای پرسپولیس اما گل 3 امتیازی‌اش در دقیقه 86 بازی با مس رفسنجان در هفته آخر باعث شد پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود.

درخشش در پرسپولیس باعث شد او در 33 سالگی برای اولین بار به تیم ملی گرجستان هم دعوت شود و در بازی‌های یورو 2024 هم حضور داشته باشد. گولسیانی در یورو 2024 هم بازی‌های قابل قبولی انجام داد اما تیم ملی گرجستان با شکست برابر اسپانیا از مسابقات حذف شد.

نکته مهم برای پرسپولیس اما این بود قرارداد گئورگی در پایان لیگ بیست و سوم تمام شده بود و باشگاه باید با او تمدید می‌کرد. در این بین شایعه شده بود که اوسمار ویرا نام گولسیانی را در لیست مازاد تیمش قرار داده است اما اوسمار در پرسپولیس نماند.

حالا شنیده می‌شود چند باشگاه گرجستانی و چند باشگاه ایرانی خواستار جذب او شده‌اند. اما خود گولسیانی ترجیح می‌دهد در پرسپولیس ادامه بدهد. اما موضوع این است که شرایط گولسیانی بعد از حضور در تیم ملی گرجستان و یورو 2024 تغییر کرده است و او احتمالا قرارداد بالاتری می‌خواهد.

گولسیانی بعد از پایان لیگ برتر به طور شفاهی مواردی را برای تمدید قرارداد با پرسپولیس مطرح کرده بود. پرسپولیس در چند روز گذشته با گولسیانی تماس گرفته و موافقت خودش را با پیشنهاد گولسیانی اعلام کرده است.

مدیران پرسپولیس خوش‌بین هستند که مدافع گرجی خودش هم روی پیشنهادی که قبل از یورو 2024 برای تمدید قرارداد داده بود بماند. با توجه به این که گولسیانی خودش هم دوست دارد در پرسپولیس بماند بعید است مشکل خاصی برای ادامه همکاری پیش بیاید. اما هنوز توافق نهایی صورت نگرفته است. شاید ظرف یکی دو روز آینده تکلیف این قضیه هم مشخص شود.

1359