اسکو در تبریز؛ محکوم به قهرمانی با فرمولی بسیار آسان!

اسکو در تبریز؛ محکوم به قهرمانی با فرمولی بسیار آسان!

پایگاه خبری فوتبالی - دراگان اسکوچیچ با تیم پرستاره تراکتور از الان فشار قهرمانی را حس می‌کند.

به گزارش فوتبالی، دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی سابق تیم ملی دوباره به ایران بازگشته تا این بار هدایت تیم پرستاره تراکتور را بر عهده بگیرد. تیمی که با خریدهای بزرگ خود از الان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و به نوعی فشارها از الان روی شانه‌های این تیم حس می‌شود.

به نظر می‌رسد اسکوچیچ هم این موضوع را از الان احساس کرده و در صحبت های کوتاه دیروز خود در جریان معارفه‌اش سعی داشته این فشار را کاهش دهد. جایی که سرمربی کروات عنوان داشت از توانایی های بازیکنانش آگاه است و چیز بیشتری از آن‌ها نخواهد خواست و کار کردن با وی آسان است.

با این حال اسکو جدیت خود را هم در اولین تمرین نشان داده و با تمرکز بالایی عملکرد شاگردانش را زیر نظر گرفت. جالب اینکه اسکوچیچ با بازیکنان تیمش گاهاً به صورت چهره به چهره هم صحبت می‌کرد و شوخی های خاص خود را هم داشت تا نشان دهد شناخت وی از فوتبال ایران می‌تواند امتیاز مثبت این سرمربی خارجی باشد.

باید منتظر ماند و دید اسکوچیچ خواهد توانست انتظارات بالای فوتبالدوستان تبریزی را از تیم پرستاره و‌ گرانقیمتش برآورده کرده و رویای اولین قهرمانی لیگ برتری تراکتور را برآورده کند یا نه.

1997