دغدغه فلیک برای انتخاب بازیکن اصلی در پست هافبک دفاعی

دغدغه فلیک برای انتخاب بازیکن اصلی در پست هافبک دفاعی

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا به شکلی دارد در بازار نقل و انتقالات فعالیت می‌کند که انگار تصمیمی برای خرید یک هافبک دفاعی جدید ندارد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که پیش از آغاز فصل نقل و انتقالات گفته می‌شد اولویت اصلی بارسلونا خرید یک هافبک دفاعی باکیفیت و کلاس جهانی است، اما در حال حاضر نیکو ویلیامز و دنی اولمو، دو بازیکنی که در خط حمله ایفای نقش می‌کنند تبدیل به اولویت‌های اول و دوم بارسا در نقل و انتقالات تابستانی شده‌اند. در این روزها نام هیچ هافبک دفاعی‌ای حوالی باشگاه بارسلونا شنیده نمی‌شود و این موضوع کمی عجیب به نظر می‌رسد.

بارسلونا در هفته‌های اخیر چند نام را زیر نظر داشت. آمادو اونانا، که یکی از اهداف اصلی این باشگاه برای تقویت خط هافبک بود در آستانه پیوستن به استون ویلا قرار دارد و دیگر نامش اطراف بارسلونا شنیده نمی‌شود. جاشوا کیمیش که گزینه مورد علاقه هانسی فلیک بود، تصمیم دارد یک فصل دیگر در بایرن مونیخ بماند و بعد به صورت رایگان از این تیم جدا شود.

مذاکرات برای خرید مارتین زوبیمندی و میکل مرینو، دو هافبک باشگاه رئال سوسیداد هم گرم نیست و به نظر می‌رسد تمام تمرکز مدیران بارسا بر روی خرید دو مهاجم تیم ملی اسپانیا جمع شده باشد.

با این حال، باید دید در صورتی که هیچ هافبک دفاعی‌ای خریده نشود هانسی فلیک چه تصمیمی برای این پست می‌گیرد؟ آیا به مارک کاسادوی جوان اعتماد می‌کند یا همانند ژاوی به آندریاس کریستنسن در آن پست بازی می‎‌دهد؟ این احتمال نیز وجود دارد که فرنکی دی یونگ کاندیدای بازی در پست هافبک دفاعی باشد.

1428