حسین نژاد همراه سپاهان به ترکیه نرفت؟ شاید جدا شود!

حسین نژاد همراه سپاهان به ترکیه نرفت؟ شاید جدا شود!

پایگاه خبری فوتبالی - این احتمال وجود دارد که هافبک ملی‌پوش سپاهان در فصل جدید لژیونر و از جمع اصفهانی‌ها جدا شود‌‌

به گزارش فوتبالی، زمستان گذشته و پیش از شروع کار سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه اصفهانی، رضایتنامه محمد قربانی را برای پیوستن به اورنبرگ روسیه صادر کرد منتها در شرایطی که گفته می‌شود محمدجواد حسین‌نژاد هم از زنیت پیشنهاد دارد، سپاهان به این هافبک تکنیکی اجازه جدایی نداد. 

حالا و چند ماه بعد از آن ماجرا، به نظر می‌رسد سپاهان کار راحتی برای حفظ حسین‌نژاد ندارد. او که از مدتها قبل مورد توجه ستاره سرخ بلگراد قرار گرفته از سپاهان خواسته که رضایتنامه او را برای حضور در لیگ صربستان صادر کند.

امروز کاروان سپاهان برای اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل راهی ترکیه شد که در عکسهایی که کانال رسمی این باشگاه منتشر کرده خبری از حسین‌نژاد نیست‌. 

این بازیکن در تمرین دیروز سپاهان هم شرکت نکرده بود تا این بحث مطرح شود که شاید ماجرای محمد قربانی تکرار شده و سپاهان در سکوت خبری بازیکن جوانش را راهی صربستان کند.

البته که سپاهان تا این لحظه با جدایی حسین‌نژاد موافقت نکرده و به دنبال حفظ این بازیکن در اصفهان است و حالا باید دید نهایتا چه اتفاقی برای حسین‌نژاد رخ خواهد داد و آیا او فصل آینده هم زیر نظر ژوزه مورایس به فوتبالش ادامه خواهد داد یا اینکه تبدیل به جدیدترین لژیونر فوتبال ایران خواهد شد.

6768