منچستریونایتد چگونه مدافع جوان فرانسوی را از رئال مادرید هایجک کرد؟

منچستریونایتد چگونه مدافع جوان فرانسوی را از رئال مادرید هایجک کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی- لنی یورو مراحل نهایی پیوستنش به منچستریونایتد را پشت سر می‌گذارد، اما برخی منابع مدعی شده‌اند که باشگاه لیل او را مجبور کرد تا راهی این باشگاه انگلیسی شود.

به گزارش فوتبالی، لنی یورو یکی از بهترین مدافعان جوان اروپا و جهان است. این ستاره 18 ساله فرانسوی در ترکیب باشگاه لیل فرانسه عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و باعث شد تا توجه چند تیم مطرح اروپایی به او جلب شود. از مدت‌ها پیش سه تیم پاری سن ژرمن، منچستریونایتد و رئال مادرید این بازیکن را به صورت جدی زیر نظر داشتند. حالا گفته می‌شود که شیاطین سرخ، شانس بالایی برای به خدمت گرفتن این مدافع جوان فرانسوی دارند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به زودی این بازیکن با قرمزهای شهر منچستر قرارداد امضا می‌کند.

این در حالی است که تا هفته گذشته، رئال مادرید از سایر رقبا در جذب این مدافع جلوتر بود، اما ناگهان منچستریونایتد از راه رسید و طی چند روز لنی یورو را مال خود کرد. شاید چنین شکستی در بازار نقل و انتقالات برای فلورنتینو پرز و باشگاه رئال مادرید بی‌سابقه باشد؛ اما مدیران منچستریونایتد چطور یورو را متقاعد کردند تا به جای رئال مادرید به منچستریونایتد بپیوندد؟ بازیکنی که به گفته خیلی از خبرگزاری‌ها خودش تمایل زیادی داشت تا بازیکن رئال مادرید شود.

به نقل از نشریه اسپانیایی مارکا، منچستریونایتد برای خرید یورو پیشنهاد بالاتری به باشگاه لیل ارائه داد و مدیران باشگاه فرانسوی نیز به روش خودشان این بازیکن را مجبور کردند تا به منچستریونایتد بپیوندد. گفته می‌شود سران لیل او را تهدید کردند که اگر به منچستریونایتد نرود، فصل آینده نیمکت‌نشین خواهد شد.

 1428