تایید تلویحی درویش؛ عبدالکریم رفتنی است

تایید تلویحی درویش؛ عبدالکریم رفتنی است

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد ظرف یکی دو روز آینده خبر جدایی مدافع قطری پرسپولیس به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، در چند روز گذشته و پس از قطعی شدن جدایی علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر از پرسپولیس هواداران این تیم یک خبر تلخ و شوکه کننده دیگر هم شنیدند. خبر این بود که عبدالکریم حسن مدافع قطری این تیم قصد جدایی دارد و ظاهرا می‌خواهد به کشور خودش برگردد.

این خبر در ابتدا چندان جدی به نظر نمی‌رسید اما هر روز که گذشت شواهد تازه‌تر و بیشتری در این باره منتشر و مشخص شد بحث جدایی او کاملا جدی است. مدیران باشگاه پرسپولیس هم عزم جدی عبدالکریم را دیدند به این فکر افتادند که باد فروختن او حداقل یک درآمدزایی خوب داشته باشند.

او از چند باشگاه قطری پیشنهاد دارد که ظاهرا جدی‌ترینش مربوط به باشگاه العربی است. دو باشگاه با هم مذاکراتی داشته‌اند و از آنجا عبدالکریم با پرسپولیس قرارداد دارد باشگاه العربی باید رضایت باشگاه پرسپولیس را جلب کند. اما پرسپولیس به مدافع قطری خبر داد که تا زمان توافق، او باید در تمرینات پرسپولیس حضور داشته باشد.

عبدالکریم قرار بود روز شنبه به تهران برگردد و حتی باشگاه برای بازگشت او بلیت هم گرفته بود. اما بعدا گفته شد او یک روز دیرتر به تهران می‌آید. حالا به روز پنج شنبه رسیده‌ایم و هنوز خبری از بازگشت این مدافع قطری به تهران نیست.

رسانه‌های نزدیک به باشگاه پرسپولیس درباره دلیل برنگشتن او به تهران مدعی شده بودند که ظاهرا عبدالکریم فکر می‌کند باشگاه‌های پرسپولیس و العربی به توافق رسیده‌اند و او نباید به تهران بیاید! اما فعلا از توافق بین پرسپولیس و العربی خبری نیست.

فوتبالی از چند روز پیش خبر داده بود که جدایی این مدافع قطری از پرسپولیس قطعی است و او حتی اگر به تهران هم بیاید برای تمرین نیست بلکه برای تسویه حساب و امضای توافق‌نامه و انجام کارهای شخصی‌اش است.

دیروز رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس درباره وضعیت حسن این طور توضیح داد: «عبدالکریم تصور می‌کرد باشگاه قطری با ما به توافق رسیده که گفتیم هنوز توافقی صورت نگرفته است. طرف مقابل تا فردا مهلت دارد تا توافق مد نظر پرسپولیس را تامین کند‌. اینگونه نیست که بازیکن بگوید دوست دارم آنجا بازی کنم. او به پرسپولیس تعهد دارد که باید به انجامش مقید باشد‌. ما هم اعلام کردیم اگر این توافق فراهم شود، انتقالش بلامانع است.»

این صحبت‌های درویش نشان می‌دهد باشگاه پرسپولیس هیچ مخالفتی با جدایی عبدالکریم ندارد و فقط منتظر توافق نهایی با باشگاه العربی است. به احتمال قریب به یقین هم باشگاه العربی در نهایت توافق باشگاه پرسپولیس را جلب خواهد کرد و این به معنی پایان کار مدافع قطری در پرسپولیس است.

1359