بارسلونا دو ستاره تیم ملی اسپانیا را با هم می‌خواهد

بارسلونا دو ستاره تیم ملی اسپانیا را با هم می‌خواهد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه بارسلونا در هفته‌‌های اخیر تلاش زیادی کرد تا نیکو ویلیامز را جذب کند، اما انگار مدیران این باشگاه تنها به خرید ستاره اتلتیک بیلبائو قانع نیستند و می‌خواهند در کنار او دنی اولمو را نیز به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا پس از بازگشت به شرایط ایده‌آل اقتصادی، تصمیم دارد تا یک تابستان هیجان‌انگیز و شلوغ را پشت سر بگذارد. آن‌ها تا فصل گذشته با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کردند، اما حالا وضعیت خوبی از این نظر دارند و می‌توانند دست به خرید چند بازیکن باکیفیت بزنند.

در هفته‌های اخیر خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا و حتی خاویر تباس، رییس لالیگا بارها تاکید کردند که بارسلونا به قانون 1/1 بازگشته و می‌تواند در بازار نقل و انتقالات فعالیت داشته باشد. آن‌ها پیش از آغاز فصل نقل و انتقالات، دو پست را قصد داشتند تقویت کنند؛ وینگر چپ و هافبک دفاعی. بارسا در فصل گذشته در این دو پست مشکل جدی داشت. با این‌که گفته می‌شد بارسلونا به صورت جدی به دنبال یک هافبک دفاعی می‌گردد، اما حالا نیکو ویلیامز تبدیل به هدف اصلی آن‌ها در نقل و انتقالات تابستانی شده است.

ظاهرا خوان لاپورتا تنها به خرید نیکو ویلیامز قانع نیست. او به دکو، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا ماموریت داده است تا هم نیکو ویلیامز را جذب کند و هم دنی اولمو را. دنی اولمو روز گذشته به صورت علنی جدایی خود از آربی لایپزیش را اعلام کرد. حالا باید دید آیا مدیر ورزشی پرتغالی بارسا می‎‌تواند به رویاهای لاپورتا و هواداران رنگ واقعیت ببخشد یا خیر؟

1428