قرعه کشی پلی آف لیگ قهرمانان زنان آسیا؛ کار راحت خاتون برای صعود

قرعه کشی پلی آف لیگ قهرمانان زنان آسیا؛ کار راحت خاتون برای صعود

پایگاه خبری فوتبالی- دقایقی قبل قرعه کشی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان زنان آسیا انجام شد که خاتون بم تنها نماینده ایران در این مسابقات حریفان خود را شناخت.

به گزارش فوتبالی، قرعه کشی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان زنان آسیا دقایقی پیش برگزار شد و خاتون بم تنها نماینده ایران در این مسابقات حریفان خود را شناخت.

خاتونی ها در این مرحله در گروه D با تیم های رویال تیمفو بوتان و کیتچی هنگ کنگ همگروه شدند که به نظر تیم های سختی برای قهرمان ایران نخواهند بود. میزبان این گروه رویال تیمفو است و خاتونی ها باید به کشور بوتان سفر کنند. مرحله پلی آف لیگ قهرمانان زنان آسیا در چهار گروه برگزار می شود که فقط گروه A چهار تیمی است و سایر گروه ها با ۳ تیم برگزار می شود.

خاتون در صورت صعود از این گروه به جدول اصلی مسابقات می رسد و آن جا با تیم های ملبورن سیتی استرالیا، کایا ایلولو فیلیپین و کالج اسکولارز تایلند همگروه می شود. این برای اولین بار است که لیگ قهرمانان زنان به صورت رسمی برگزار می شود.

مرحله پلی آف لیگ قهرمانان زنان آسیا از چهارم تا دهم شهریور ماه برگزار می شود. خاتون ایران دو بار هم در زمانی که لیگ قهرمانان آسیا به صورت آزمایشی بود شرکت کرده که هر دو بار در دور گروهی کنار رفته است.

۶۰۰۱