دفاع درویش از مالکان جدید پرسپولیس؛ گفته‌اند کمک می‌کنیم قلی‌زاده را جذب کنید!

دفاع درویش از مالکان جدید پرسپولیس؛ گفته‌اند کمک می‌کنیم قلی‌زاده را جذب کنید!

پایگاه خبری فوتبالی- ظاهرا فشار هواداران پرسپولیس روی مالکان جدید این باشگاه موثر واقع شده است.

به گزارش فوتبالی، بعد از پایان لیگ بیست و سوم چند بازیکن کلیدی پرسپولیس مثل علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر از این تیم جدا شدند و به تراکتور تبریز پیوستند. در این سو مدیران پرسپولیس هنوز نتوانسته‌اند ستاره‌‌های بزرگی را جذب و جانشین ستاره‌های جداشده کنند.

این اتفاق باعث ناراحتی و عصبانیت شدید هواداران پرسپولیس شده است. آنها رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس را مقصر این وضعیت می‌دانند اما از نظر آنها مالکان جدید باشگاه یعنی کنسرسیوم بانکی و در راس آن بانک شهر هم در این وضعیت مقصر هستند.

برای همین هم هست که در روزهای اخیر هواداران پرسپولیس در فضای مجازی اعتراضات زیادی به بانک شهر کرده‌اند. حتی گفته می‌شود کمپینی به راه افتاده است که در آن هواداران پرسپولیس کارت‌های بانکی خود را می‌شکنند و البته در برخی مناطق به مقابل شعبات بانک شهر می‌روند و به اعتراض می‌پردازند. 

اما دیروز رضا درویش در گفت‌وگو با خبرنگاران از این اتفاق انتقاد و از عملکرد بانک شهر دفاع کرد. درویش گفت: «این اتفاقات بیشتر مربوط به فضای ضد هواداری است. مگر می‌شود به چشم کسی که به ما محبت کرده، سنگ بزنیم؟ بانک شهر نزدیک به ۳۰۰ میلیارد تومان در این مدت و بیش از یک میلیون دلار در این حدود یک ماه پرداخت کرده. همین امروز به من ماموریت جذب علی قلی‌زاده را داده و گفتند اگر لازم بود پای کار هستیم‌. گفتند به دلیل دوست داشتن هواداران، این کار را هم بکنید. صد در صد منابع را هم در اختیار ما می‌گذارند.»

این می‌تواند خبر خوبی برای هواداران پرسپولیس باشد. قلی‌زاده خودش دوست دارد در پرسپولیس بازی کند اما مبلغ رضایتننامه او که در اختیار باشگاه لخ پوزنان لهستان است بالاست و باید دید باشگاه پرسپولیس می‌تواند رضایت این باشگاه را جلب کند یا نه.

1359