ژابی آلونسو مشتری جدید مدافع اسپانیایی یوونتوس

ژابی آلونسو مشتری جدید مدافع اسپانیایی یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی بایرلورکوزن برای جذب مدافع جوان اسپانیایی یوونتوس دست به کار شده است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر فوت مرکاتو و فابریزیو رومانو ژابی آلونسو سرمربی بایرلورکوزن در روزهای اخیر با پدر دین هویسن مدافع ۱۹ ساله و اسپانیایی باشگاه یوونتوس صحبت کرده است. سرمربی باشگاه بایرلورکوزن ماه ها او را دنبال می کرده و هویسن را در ژانویه قبل از اینکه به رم به صورت قرضی منتقل شود، مورد نظر داشت. البته هنوز هیچ پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه آلمانی به یوونتوس ارسال نشده است. پاری سن ژرمن مشتری دیگر این بازیکن اسپانیایی است و برای جذب این بازیکن علاقه مندی خود را ابراز کرده است.

یوونتوس برای فروش دین هویسن ۳۰ میلیون یورو میخواهد و تیم فرانسوی در حال حاضر فقط ۲۰ میلیون یورو برای او پیشنهاد میدهد. این بازیکن نیم فصل دوم فصل گذشته را در تیم رم سپری کرد اما باشگاه یوونتوس حاضر نشد او را به صورت دائمی به تیم رم واگذار کند. دین هویسن با پیوستن به پاری سن ژرمن پیش از این موافقت خود را ابراز کرده بود و یوونتوس و تیم فرانسوی مذاکرات خود را به رسیدن به بهترین شرایط برای انجام معامله آغاز کرده بودند اما حالا با ورود بایرلورکوزن شاید شرایط انتقال این بازیکن تغییر کند.

با توجه با خروج احتمالی جاناتان تاه و پیوستن به بایرن مونیخ خرید این بازیکن می تواند اتفاق خوبی برای تیم ژابی آلونسو باشد‌.

۱۰۰۹