دکو با مدیر برنامه های نیکو ویلیامز ملاقات کرد

دکو با مدیر برنامه های نیکو ویلیامز ملاقات کرد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر ورزشی بارسلونا با مدیر برنامه های نیکو ویلیامز دیدار کرد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه موندو دپورتیوو دکو، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا و فلیکس تینتا مدیر برنامه های ستاره تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه اتلتیک بیلبائو نیکو ویلیامز، بعدازظهر روز چهارشنبه در نقطه‌ای در شهر ساراگوسا با یکدیگر ملاقات کردند تا در مورد شرایط قرارداد آینده این بازیکن اسپانیایی به توافق نهایی برسند. در مورد این قرار ملاقات گفته شده پیشرفت قابل توجهی برای توافق بر سر شرایط شخصی در حال انجام است.

لاپورتا مدیر عامل باشگاه بارسلونا از دکو خواسته است تا هر چه زودتر قرارداد نیکو ویلیامز را ببندد. در حال حاضر بارسلونا ابتدا روی نیکو ویلیامز تمرکز خواهد کرد و سپس بررسی خواهد کرد که آیا امکانی برای خرید یک هافبک وجود دارد یا خیر. میکل مرینو به بارسلونا علاقمند است و این امکان وجود دارد که باشگاه بتواند یک مدافع خود را به عنوان بخشی از قرارداد اضافه کند، البته علاوه بر مرینو، نفرات جایگزین دیگری نیز وجود دارد.

البته برای اینکه بارسلونا بتواند نیکو ویلیامز و میکل مرینو را به خدمت بگیرد، باید مبلغ مناسبی را پرداخت کند و این منبع مالی را می توان در بستن قرارداد احتمالی با شرکت نایکی و دریافت وجوهی که کمپانی لیبرو پرداخت نکرده است فراهم کرد و تا آن زمان، هیچ انتقالی به صورت صد در صد پیش بینی نمی شود.

۱۰۰۹