هفت بازیکن تراکتور به معارفه اسکوچیچ نرسیدند

هفت بازیکن تراکتور به معارفه اسکوچیچ نرسیدند

پایگاه خبری فوتبالی- هفت بازیکن تراکتور در اولین تمرین این تیم حضور نداشتند.

به گزارش فوتبالی، نخستین تمرین تراکتور برای فصل جدید امروز با حضور خریدهای پر سر و صدای این تیم در مجموعه تمرینی بنیان دیزل برگزار شد و دراگان اسکوچیچ در کنار عباس الیاسی رئیس هیات مدیره تی‌تی‌ها و در غیاب سعید مظفری‌زاده سرپرست مدیرعاملی این تیم، به بازیکنان و اعضای قرمزپوشان معرفی شد.

اسکوچیچ در نشست کوتاه خود صحبت های جالبی داشت و به بازیکنان گفت از توانایی آن‌ها آگاه است و چیز سختی از آن‌ها نخواهد خواست و کار کردن با وی آسان است. اسکوچیچ همچنین واکنش غیرمستقیمی به جذب نام های بزرگ در این تیم داشت و از بازیکنان خواست بدون توجه به نام رقیبشان تلاش کنند.

اما این تمرین غایبان بزرگی هم داشت و هفت بازیکن تراکتور به معارفه سرمربی کروات نرسیدند. حسین پورحمیدی مهم ترین چهره غایب در تمرینات بود که باوجود دعوت از وی برای حضور در تمرین، ترجیح داده به تبریز سفر نکند.

همچنین ریکاردو آلوز کاپیتان دوم تراکتور هم در تمرین حضور نداشت که البته این غیبت از سوی باشگاه موجه اعلام شده و ریکی به زودی به تمرینات تیمش اضافه خواهد شد.

دیگر دو بازیکنی که در تمرین تیمشان حضور نداشتند و دلیل آن مشخص نیست، سجاد آشوری و میلاد کر بودند. بازیکنانی که با تی‌تی‌ها قرارداد دارند و از آن‌ها برای حضور در تمرین نخست دعوت شده بود ولی این دو نفر امروز در بنیان دیزل دیده نشدند.

محمد قنبری دیگر بازیکن جدایی طلب تراکتور که با این تیم دو سال هم قرارداد دارد، دیگر غایب معارفه دراگان اسکوچیچ بود که البته دلیل عدم حضور وی، عدم دعوت از او بوده و به نظر باید این وینگر جوان را دیگر جدایی محتمل تراکتور دانست.

همچنین احسان مرادیان و امیر ابراهیم‌زاده که قراردادشان با تراکتور به پایان رسیده هم در این تمرین حضور نداشتند و البته دعوتی هم از آن‌ها به عمل نیامده بود.

1997