عکس؛ ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای فصل آینده

عکس؛ ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای فصل آینده

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد در فصل جدید امیدوار است با بازیکنان جدید خود بتواند ناکامی‌های فصل گذشته در لیگ برتر انگلیس را به دست فراموشی بسپارد و با قدرت بیشتر و با روحی تازه فصل را آغاز کند.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد یکی از تیم‌های فعال در بازار نقل و انتقالات تابستان امسال است. تیمی که تا چند ماه پیش تکلیف نیمکت سرمربی‌گری تیمش مشخص نبود، حالا با اریک تن هاگ ادامه می‌دهد و با نظر این سرمربی منچستریونایتد برای فصل آینده تقویت می‌شود. تا به حال جاشوا زیرکزی به صورت قطعی به منچستریونایتد پیوسته است و لنی یورو، مدافع 18 ساله فرانسوی باشگاه لیل نیز در آستانه انعقاد قرارداد با شیاطیان سرخ قرار دارد.

هنوز پرسش‌های زیادی در خصوص ترکیب اصلی منچستریونایتد در فصل پیش رو وجود دارد، به طور مثال هنوز مشخص نیست که کارلوس کاسمیرو با آن‌ها ادامه می‌دهد یا خیر؟ در هفته‌های اخیر اخبار زیادی مبنی بر انتقال اوگارته اروگوئه‌ای از پاری سن ژرمن به منچستریونایتد به گوش رسید؛ اگر این انتقال نهایی شود احتمالا کاسمیرو از جمع قرمزهای شهر منچستر جدا شود. همچنین هنوز چگونگی استفاده اریک تن هاگ از زیرکزی مشخص نشده است. این که آیا او را در کنار هویلوند قرار می‌دهد یا یک‌کدام از این دو مهاجم نیمکت‌نشین خواهد شد؟

با این حال اما رسانه‌ها سعی کردند تا ترکیب احتمالی منچستریونایتد را برای فصل آینده حدس بزنند. باید دید آیا تن هاگ می‌تواند با تقویت تیم خود به جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر انگلیس اضافه شود یا مثل فصل گذشته توفیق خاصی به دست نمی‌آورد؟

 1428