امباپه به دنبال شکستن رکورد زامورانو، بنزما و رونالدو

امباپه به دنبال شکستن رکورد زامورانو، بنزما و رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - روز گذشته مراسم معارفه کیلیان امباپه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد و به این ترتیب این ستاره فرانسوی حالا کار خود را به طور رسمی در جمع مادریدی ها استارت می زند و باید دید که اوضاع برای او به چه شکل پیش خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی ، کیلیان امباپه کار خود را در رئال مادرید با پیراهن شماره 9 شروع خواهد کرد. امباپه دوست داشت پیراهن شماره 10 را بپوشد اما این پیراهن فعلا در اختیار لوکا مودریچ است و از فصل آینده و با رفتن مودریچ این پیراهن آزاد می شود و کیلیان امباپه می تواند آن را بپوشد.

امباپه با داشتن پیراهن شماره 9 رئال مادرید به دنبال شکستن رکورد بازیکن هایی مثل زامورانو، بنزما و رونالدو است. ایوان زامورانو در فصل 92/93 در حالی که پیراهن شماره 9 رئال مادرید را می پوشید، 26 گل به ثمر رساند. کریستیانو رونالدو در فصل 2009/10 با پیراهن شماره 9 رئال مادرید موفق شد 26 گل به ثمر برساند. کریم بنزما در فصل 2021/22 با پیراهن شماره 9 رئال مادرید 27 گل زد و ایوان زامورانو در فصل 1994/95 با پیراهن شماره 9 رئال مادرید 28 گل زد.

در این آمار، فقط تعداد گل های لالیگایی مورد محاسبه قرار گرفته است و این بازیکنان، کسانی هستند که بیشترین گل را با پیراهن شماره 9 رئال مادرید در یک فصل از رقابت های لالیگا از سال 1990 به بعد به ثمر رسانده اند و حالا کیلیان امباپه به دنبال شکستن رکورد آن ها است.

1470