عکس؛ معارفه بازیکن اسبق منچستریونایتد در باشگاه کلمبیایی با حضور همسر و فرزندانش

عکس؛ معارفه بازیکن اسبق منچستریونایتد در باشگاه کلمبیایی با حضور همسر و فرزندانش

پایگاه خبری فوتبالی - رادامل فالکائو مهاجم کلمبیایی اسبق پورتو، اتلتیکو مادرید، چلسی و منچستریونایتد در باشگاه میوناریوس مورد معارفه قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، بامداد امروز هواداران میوناریوس استقبال بسیار گرمی را از فالکائو داشتند. در حقیقت این مهاجم به همراه خانواده اش با استقبال هواداران باشگاه کلمبیایی مواجه شد و ورزشگاه میوناریوس به طور کامل برای استقبال از او و سایر بازیکنان، آبی پوش شد. 

فالکائو که به همراه همسر و پنج فرزندش در این مراسم شرکت کرده بود، گفت:" لحظه ای فراموش نشدنی بود. باعث افتخار است که این پیراهن را به تن کنم. این مراسم فراتر از حد توقعاتم بود. هواداران میوناریوس در دنیا بهترین هستند. در کل عمرم طرفدار این تیم  بوده ام و خواهم بود." 

میوناریوس در این مراسم از پیراهن دومش برای این فصل رونمایی کرد که به رنگ سفید با رگه های طلایی خواهد بود. شورت این پیراهن نیز به رنگ آبی تیره خواهد بود و جوراب ها نیز سفید خواهد بود. 

در این مراسم کل 33 بازیکن میوناریوس با تشویق هواداران در ورزشگاه حضور پیدا کردند که بدون تردید رادامل شاخص ترین چهره بود و بیش از بقیه مورد تشویق قرار گرفت.  ال تیگره در سن 38 سالگی می خواهد پایان فوتبال خوبی را در باشگاهی داشته باشد که همیشه دوست داشت در آن بازی کند و بالاخره به خواسته اش رسیده است.

میوناریوس باید پنجشنبه در اولین بازی فصلش در لیگ کلمبیا به مصاف ایندپندنیته مدئین برود. 

4125