ستاره جوانی که نظر مثبت هانسی فلیک را جلب کرده است

ستاره جوانی که نظر مثبت هانسی فلیک را جلب کرده است

پایگاه خبری فوتبالی- تمرینات پیش‌فصل بارسلونا آغاز شده و هانسی فلیک، سرمربی جدید این تیم در حال بررسی شرایط بازیکنان حاضر در تمرینات است.

به گزارش فوتبالی، هانسی فلیک از چند روز قبل تمرینات پیش‌فصل بارسلونا را برای حضوری مقتدرانه در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا آغاز کرد و حالا در حال بررسی بازیکنانی است که در تمرینات حضور دارند. بازیکنانی که در تونمنت‌های ملی حضور داشتند هنوز به تمرینات اضافه نشدند و این فرصتی ایده‌آل برای بازیکنانی است که سعی دارند توجه هانسی فلیک را به خود جلب کنند و به ترکیب اصلی بارسلونا راه پیدا کنند.

در روزهای اخیر شنیده شد که چند بازیکن، از جمله آنسو فاتی، ویتور روکی و میکاییل فایه در تمرینات باعث شگفتی هانسی فلیک شدند. حالا گفته می‌شود که یک بازیکن دیگر نیز توانسته توجه سرمربی آلمانی بارسا را به خود جلب کند. نوح درویش، هافبک 17 ساله و جوان آکادمی بارسلونا از جمله بازیکنان مورد علاقه هانسی فلیک است و دور از ذهن نیست که در فصل آینده فرصت بازی برای تیم اصلی را به دست بیاورد.

به نقل از نشریه موندو دپورتیوو، فلیک سبک بازی نوح درویش را دوست دارد. این هافبک به خوبی در تمرینات عمل کرده و به نظر می‌رسد که بتواند در تفکرات تاکتیکی فلیک جا بگیرد. او از نظر فیزیکی پیشرفت قابل توجهی داشته و احتمالا یکی از بازیکنانی باشد که به تور پیش‌فصل آمریکا می‌رود.

کادر فنی هانسی فلیک با او ارتباط خوبی دارند، چرا که یکی از دستیاران او، یعنی هایکو وسترمن، در تیم‌های پایه آلمان با نوح دروبش سابقه همکاری دارد.

 1428