اتلتیکو مادرید به دنبال هدف نقل و انتقالاتی بارسلونا

اتلتیکو مادرید به دنبال هدف نقل و انتقالاتی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- اتلتیکو مادرید به رقابت برای جذب دنی اولمو پیوسته است و نسبت به سایر رقبا نیز شرایط خوبی دارد.

به گزارش فوتبالی، یکی از ستاره‌های درخشان تیم ملی اسپانیا در جریان مسابقات یورو 2024، دنی اولمو، هافبک مهاجم باشگاه آربی لایپزیش بود. بازیکنی که تبدیل به یک توفیق اجباری برای لوییس ده لا فوئنته شد، چرا که او به خاطر مصدومیت پدری به ترکیب اصلی اسپانیا اضافه شد، اما توانست نقش تاثیرگذاری در قهرمانی تیمش داشته باشد. او در این رقابت‌ها آمار بسیار خوب 3 گل و 2 پاس گل را به نام خود ثبت کرد.

بارسلونا، منچسترسیتی، بایرن مونیخ و چلسی تیم‌هایی بودند که پس از درخشش اولمو در یورو 2024 به فکر جذب او افتادند. اما برای تمام این باشگاه‌ها، اولمو اولویت اصلی نیست و اگر در جذب بازیکنی شکست بخورند، به سراغ او خواهند رفت. به طور مثال، اولویت اصلی بارسا نیکو ویلیامز و اولویت اصلی بایرن مونیخ ژاوی سیمونز است. چلسی هم نیازی به تقویت خط حمله خود ندارد و منچسترسیتی هم در تلاش است قرارداد کوین دی بروینه را تمدید کند.

در این بین اما باشگاهی وجود دارد که دنی اولمو را در اهداف اصلی خود قرار داده است. اتلتیکو مادرید که از مدت‌ها قبل شرایط دنی اولمو را زیر نظر داشت، حالا قصد دارد به صورت جدی برای جذب او اقدام کند. به نقل از نشریه آلمانی بیلد، اتلتیکو مادرید از سایر رقبا در جذب اولمو جلوتر است. همچنین نشریه اسپانیایی آ اس نیز احتمال وقوع این انتقال را بالا دانست.

 1428