هافبک آلمانی بایرن مونیخ درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری کرد

هافبک آلمانی بایرن مونیخ درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری کرد

پایگاه خبری فوتبالی- با این‌که باشگاه بایرن مونیخ تصمیم داشت راه جدایی لئون گورتزکا در تابستان امسال را هموار کند، اما این بازیکن می‌خواهد بماند و برای به دست آوردن جایگاهش در ترکیب اصلی بجنگد.

به گزارش فوتبالی، یکی از مهره‌های کلیدی بایرن مونیخ در دوران هانسی فلیک. زوج او و جاشوا کیمیش، به خط هافبک باواریایی‌ها طراوت بخشیده بودند و باعث شدند تا اف سی هالیوود فصل فوق‌العاده‌ای را زیر نظر فلیک پشت سر بگذارد. اما به مرور زمان این زوج دچار افت شدند و با گذر زمان، از فرم ایده‌آل خود فاصله گرفتند، تا جایی که گفته می‌شود هر دو بازیکن کاندیدای فروش در تابستان امسال هستند.

ونسان کمپانی هنوز صحبتی با این دو بازیکن نداشته و مشخص نیست که آیا آن‌ها در برنامه‌های سرمربی بلژیکی جای دارند یا خیر؟ این دو ستاره در دوران توماس توخل دچار افت شدند و در کانون انتقادات قرار گرفتند.

چندی پیش رسانه آلمانی بیلد، مدعی شده بود که لئون گورتزکا هنوز برای آینده خود تصمیمی نگرفته و پس از دیدار با ونسان کمپانی، می‌تواند تصمیم بهتری در این رابطه بگیرد. با حضور ژائو پالینیا، ممکن است او دقایق کمتری برای بازی به دست بیاورد و در بیشتر بازی‌ها نیمکت‌نشین باشد.

به گزارش کریستین فالک از رسانه آلمانی بیلد، این هافبک آلمانی تصمیم دارد تا در بایرن مونیخ بماند. باشگاه به او اعلام کرده بود که اگر تمایل دارد در همین تابستان جدا شود، اما ظاهرا او تصمیم دارد بماند و برای پس گرفتن جایگاهش بجنگد. او می‌داند که در طول فصل فرصت‌هایی برای بازی به دست می‌آورد و می‌تواند خودش را اثبات کند.

1428