دردسر تازه برای چلسی/ آنفالو شدن ستاره آرژانتینی به خاطر شعار نژادپرستانه

دردسر تازه برای چلسی/ آنفالو شدن ستاره آرژانتینی به خاطر شعار نژادپرستانه

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان چلسی از انزو فرناندز و هم تیمی های آرژانتینی او به خاطر خواندن یک شعر نژاد پرستانه درباره فرانسه بسیار ناراحت هستند.

به گزارش فوتبالی، بعد از قهرمانی آرژانتین در کوپا آمریکا 2024، انزو فرناندز ستاره تیم ملی آرژانتین و باشگاه چلسی، یک ویدئو بسیار عجیب از خوشحالی خودش و هم تیمی هایش منتشر کرد که در آن به فرانسویا توهین می کنند. در واقع در این ویدئو این جملات وجود داشت: "آن ها برای فرانسه بازی می کنند، اما والدین آن ها از آنگولا هستند. مادر آن ها اهل کامرون است، در حالی که پدرشان نیجریه ای، اما روی پاسپورت زده فرانسوی."

این شعارهای نژاد پرستانه توسط انزو فرناندز باعث ایجاد التهاب و درگیری در رختکن چلسی شده و فابریس هاوکینز، خبرنگار نزدیک به چلسی ادعا می کند که بازیکنان فرانسوی این تیم به شدت از دست انزو ناراحت هستند. حتی وسلی فوفانا مدافع این تیم با انتشار یک کلیپ کوتاه از ویدئو انزو فرناندز از نژاد پرستی گله کرد. 

البته انزو فرناندز در پیامی از همه عذرخواهی کرد و گفت: "برای ویدئویی در اینستاگرامم پخش شد از همه عذرخواهی می کنم. این آهنگ شامل جملات نژاد پرستانه بود و هیچ بهانه ای برای آن نیست. من در مقابل تمام انواع تبعیض و نژاد پرستی می ایستم و این ویدئو در آن لحظه، منعکس کننده شخصیت یا عقایدم نیست."

4416