جدی شدن علاقه رئال مادرید به ستاره لیورپول

جدی شدن علاقه رئال مادرید به ستاره لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - آخرین اخبار حاکی از علاقه رئال مادرید به ترنت الکساندر آرنولد، مدافع انگلیسی لیورپول است که هنوز آینده مشخصی در آنفیلد ندارد. 

به گزارش فوتبالی، کریستین فالک ژورنالیست بیلد ادعا می کند علاقه رئال مادرید به ستاره بیست و پنج ساله لیورپول بسیار جدی شده و خود آرنولد نیز مخالفتی با این انتقال ندارد. از قرارداد ارنولد با لیورپول تنها یک فصل باقی مانده و همین موضوع ممکن است به سود لوس بلانکوس تمام شود. 

به نقل از سایت گل، الکساندر آرنولد در حال تبدیل شدن به یکی از اسطوره های لیورپول است، اما فصل 2024-25 ممکن است آخرین سال حضور آرنولد در آنفیلد باشد مگر اینکه قراردادش را تمدید کند. آرنولد که محصول آکادمی لیورپول است در طول سال های گذشته به یکی از مهره های ثابت و کلیدی لیورپول تبدیل شده، اما حالا با خروج یورگن کلوپ از این باشگاه و روی کار آمدن آرنه اسلوت، شاید او نیز بخواهد ماجراجویی جدیدی امتحان کند. 

ترنت الکساندر آرنولد تاکنون 310 بازی با پیراهن لیورپول انجام داده و توانسته 19 گل به ثمر برساند. او برای اولین بار در فصل 2016-17 برای قرمزها به میدان رفت و حالا بسیاری از هواداران این تیم امیدوار هستند که قرارداد آرنولد تمدید شود.

4416