خداحافظی احساسی کاپیتان انگلیس با ساوت‌گیت

خداحافظی احساسی کاپیتان انگلیس با ساوت‌گیت

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس و مهاجم باشگاه بایرن مونیخ با انتشار پستی در شبکه های مجازی با گرت ساوت گیت سرمربی سابق سه شیرها خداحافظی کرد.

به گزارش فوتبالی، بعد از شکست تلخ دوباره در فینال یورو این بار مقابل اسپانیا، گرت ساوت گیت بعد از 8 سال تصمیم به فسخ قراردادش با انگلیس گرفت. ساوت گیت بدون شک به عنوان یکی از موفق ترین سرمربیان تاریخ تیم ملی انگلیس شناخته خواهد شد، زیرا توانست همراه با این تیم به 3 نیمه نهایی یورو و جام جهانی برسد و همچنین دو بار در فینال یورو به میدان برود که البته در هر دو فینال شکست خورد.

بعد از شکست در فینال، سرمربی 53 ساله تصمیم به قطع همکاری با تیم ملی انگلیس گرفت و حالا هری کین با انتشار چند عکس از خودش در کنار ساوت گیت در اینستاگرام، با این سرمربی خداحافظی کرد.

"رئیس، بابت همه کارهایی که برای من و کشورمان انجام دادی، از تو تشکر می کنم. تو یکی از بزرگ ترین سرمربیان تاریخ انگلیس بودی و اینکه توانستم به عنوان کاپیتان به تو خدمت کنم، افتخار بزرگی بود. تو باعث شدی تا انگلیس دوباره به خودش ایمان داشته باشد. ما خاطرات بسیار زیادی در کنار هم خلق کردیم که برای همیشه ماندگار خواهد بود. برایت آرزوی موفقیت دارم. از تو تشکر می کنم رئیس."

4416