غیبت مسی در 2 بازی آینده اینتر میامی

غیبت مسی در 2 بازی آینده اینتر میامی

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی به خاطر مصدومیت نمی تواند اینتر میامی را در دو بازی آینده همراهی کند.

به گزارش فوتبالی، چند روز قبل فینال کوپا آمه ریکا 2024 بین تیم های آرژانتین و کلمبیا برگزار شد که در نهایت، آلبی سلسته با گل دقیقه 112 لائوتارو مارتینز موفق به کسب برتری یک بر صفر شد تا لیونل مسی برای دومین بار پیاپی قهرمان کوپا آمه ریکا شود. البته مسی در فینال به خاطر مصدومیت از ناحیه مچ پا در نیمه دوم تعویض شد و با صورتی گریان، زمین را ترک کرد. 

به نقل از سایت گل، مسی در مراسم جشن قهرمانی آرژانتینی ها قادر بود جام را بالای سرش ببرد، اما عکس هایی از او منتشر شد که نشان از ورم کردن پایش می دهد و همین موضوع باعث نگرانی هواداران اینتر میامی شد. او البته در آخرین پستش در شبکه های مجازی به هواداران قول داده که در سریع ترین زمان برگردد اما هنوز تاریخ بازگشت مسی مشخص نیست. 

به هر حال مسی دو بازی آینده اینتر میامی در روز چهارشنبه و شنبه هفته آینده را از دست خواهد داد. همچنین دارنده هشت توپ طلا به احتمال فراوان در بازی آل استار لیگ MLS غایب خواهد بود. 

اینتر میامی در حال حاضر در رده دوم کنفرانس شرق قرار دارد و 9 تیم می توانند راهی پلی آف شوند که به مسی فرصت خوبی برای ریکاوری کردن می دهد.

4416