بارسلونا آماده ارائه پیشنهاد برای هافبک ملی پوش اسپانیایی

بارسلونا آماده ارائه پیشنهاد برای هافبک ملی پوش اسپانیایی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه بارسلونا به شدت خواهان جذب هافبک میانی تیم ملی اسپانیا قهرمان یورو ۲۰۲۴ است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه رلوو باشگاه بارسلونا در حال بررسی انتقال میکل مرینو هافبک میانی تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه رئال سوسیداد به عنوان یک هدف مهم در فصل نقل و انتقالات تابستانی است. فلیک قبلاً برای جذب این بازیکن به مدیران تیم چراغ سبز نشان داده است و باشگاه معتقد است که آنها می توانند او را برای رقمی در حدود ۲۰ میلیون یورو به خدمت بگیرند. با وجود علاقه آرسنال، بارسلونا در پروسه جذب این بازیکن از رقیب خود جلوتر است و مرینو شخصا می خواهد به بارسلونا بیاید.

البته اتلتیکو مادرید نیز از مدت ها پیش به جذب این بازیکن علاقه مند است و جدایی سائول برنامه های اتلتیکو مادرید را برای تقویت خط هافبک را تغییر نخواهد داد و آنها فقط روی جذب میکل مرینو متمرکز هستند. در صورت جدایی رودریگو دی پل یا توماس لمار یا هر هافبک دیگری، باشگاه برای جذب یک هافبک جدید تلاش خواهد کرد که مهم ترین اسم‌ در بین همه گزینه ها میکل مرینو عنوان شده است.

میکل مرینو در مورد آینده خود در مصاحبه ای گفته بود: "من این اتفاق را به دست مدیر برنامه هایم می سپارم و فقط می خواهم بشنوم که چه چیزی جدی یا قطعی شده باشد. آنچه در شبکه های اجتماعی می خوانم یا آنچه دوستانم به من می گویند که نسبت به آن تردید دارند  در همان شبکه های اجتماعی باقی می ماند."

۱۰۰۹