واکنش مدیر باشگاه نیوکاسل به شایعات حضور ادی هاو روی نیمکت تیم ملی انگلیس

واکنش مدیر باشگاه نیوکاسل به شایعات حضور ادی هاو روی نیمکت تیم ملی انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر باشگاه نیوکاسل انگلیس نسبت به شایعات حضور مربی این تیم روی نیمکت مربیگری تیم ملی فوتبال انگلیس واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، پس از قطعی شدن جدا شدن گرت ساوتگیت از نیمکت مربیگری تیم ملی نام چند گزینه برای حضور در پست مربی سه شیرها مطرح شده که یکی از جدی ترین آنها حضور ادی هاو مربی جوان باشگاه نیوکاسل خواهد بود. مطابق خبر نشریه دیلی میل پس از انتشار این خبر مدیر عامل باشگاه نیوکاسل ،دارن ایلس، در مورد حضور ادی هاو به عنوان گزینه ای برای حضور در تیم ملی فوتبال انگلیس در مصاحبه ای گفت : "مطمئناً برای حفظ او در باشگاه میجنگیم. برای ما، او دقیقاً گزینه مناسبی برای پروژه ای است که در نیوکاسل یونایتد انجام می دهیم و به همین دلیل است که ما متعهد به یک قرارداد بلندمدت با او هستیم و ما او را دوست داریم."

ادی هاو به ایده سرمربی شدن تیم ملی انگلیس علاقه مند است و اتحادیه فوتبال انگلیس ماه ها است که بررسی های لازم را انجام می دهد تا اینکه چه کسی می تواند جانشین گرت ساوتگیت شود و قطعا ادی هاو کاندیدای اصلی است و باشگاه نیوکاسل نیز از این علاقه آگاه است. در حال حاضر طبق اعلام دیلی میل در بین همه گزینه ها ادی هاو، استیون جرارد و فرانک لمپارد جزو گزینه های اصلی جانشینی گرت ساوتگیت هستند.

۱۰۰۹