پرسپولیس و چالش انتخاب دروازه‌بان؛ یک گزینه دیگر هم پرید!

پرسپولیس و چالش انتخاب دروازه‌بان؛ یک گزینه دیگر هم پرید!

پایگاه خبری فوتبالی- امیرعابدزاده یکی از گزینه‌های جانشینی علیرضا بیرانوند در پرسپولیس در «لالیگا 2» ماندنی شد!

به گزارش فوتبالی، عابدزاده که در سال‌های اخیر همواره به پرسپولیس لینک می‌شود امسال و بعد از ماجراهای عجیب و غریب علیرضا بیرانوند و فسخ قراردادش به طور جدی به یکی از گزینه‌های مدیریت پرسپولیس برای جانشینی بیرانوند بدل شد و حتی گفته می‌شد که با مذاکراتی که با پدر او یعنی احمدرضا عابدزاده صورت گرفته او به خدمت پرسپولیس در می‌آید، اما این خبر تنها در حد شایعه و گمانه‌زنی باقی ماند و امیرعابدزاده پس از کلی کش و قوس فراوان در لالیگا دو ماندنی شد. 

عابدزاده 31 ساله که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد هیچ‌گاه نتوانست برای قرمزها به میدان برود و در مقاطعی که مانوئل ژوزه و علی دایی هدایت پرسپولیس را برعهده داشتند فرصت ایستادن در قفس توری این تیم را پیدا نکرد تا بعد از یک دوره حضور کوتاه مدت در باشگاه راه آهن، راه لژیونر شدن را در پیش بگیرد. او در سال‌های اخیر برای تیم‌های ماریتیمو در لیگا پرتغال و پونفرادینا در لالیگا اسپانیا دروازه‌بانی کرد و عملکرد متوسطی را از خودش برجای گذاشت. 

ساعتی پیش این خبر به طور رسمی منتشر شد که او به کاستیون اسپانیا پیوست و همچنان در سطح دوم فوتبال اسپانیا ماندگار شد. کاستیون در فصل گذشته موفق شد جواز حضور در لالیگا دو را بگیرد.

9098