عبدالکریم حسن از بازگشت به ایران امتناع کرد!

عبدالکریم حسن از بازگشت به ایران امتناع کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- گویا مدافع قطری پرسپولیس دیگر قصدی برای بازگشت به ایران ندارد.

به گزارش فوتبالی، عبدالکریم حسن که در نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته با عقد قراردادی یک و نیم ساله به خدمت پرسپولیس درآمد بدون شک یکی از بهترین خریدهای خارجی قرمزها در سال‌های اخیر بود. 

کاپیتان سابق تیم ملی قطر که با عنابی‌ها فاتح جام ملت‌های آسیا 2019 هم شد به قدری باکیفیت بود که سمت چپ پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم به یک نقطه قوت بدل شده بود و بسیاری از گل‌های مهم این تیم از همین جناح به ثمر رسیده شد.

با پایان فصل و رفتن عبدالکریم حسن به تعطیلات این بحث به راه افتاد که این مدافع 30 ساله دیگر قصدی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد و می‌خواهد با حل مشکلات خودش در کشور قطر برای یکی از تیم‌های این کشور در لیگ ستارگان بازی کند که زیاد جدی گرفته نشد اما حالا این موضوع به یک چالش بزرگ بدل شده و گویا او دیگر دوست ندارد برای قرمزها بازی کند.

در این میان روزنامه مشهور قطری الرایه چندی پیش اعلام کرد که به زودی باشگاه العربی قطر از عبدالکریم حسن رونمایی خواهد کرد! 

اگر ادعای روزنامه قطری را در کنار این  را هم مساله قرار دهیم که عبدالکریم دو روز قبل با نامه مدیران پرسپولیس برای بازگشت به ایران مواجه شده اما از بازگشت امتناع کرده به این نتیجه می‌رسیم که پرسپولیسی‌ها باید قید او را بزنند و به دنبال دریافت یک رقم درشت از رضایت‌نامه او باشند. 

در این باره دیروز هم ادعای جالبی مطرح شده است. اینکه با اعلام مسئولین باشگاه پرسپولیس عبدالکریم حسن از حضور در ایران و تمرینات تیم تاکنون امتناع کرده است و اعلام کرده دیگر حاضر به بازگشت به ایران نیست!

باشگاه پرسپولیس روز گذشته با ارسال نامه‌ای به حسن به او اعلام کردند به دلیل غیب دو روزه 5% از قرارداد او کسر خواهد شد و اگر همچنان این غیبت‌ها ادامه‌دار باشد به صورت روزانه 2.5% از قرارداد عبدالکریم حسن کسر می‌شود! "

حالا در نهایت باید منتظر باشیم و ببینیم تکلیف این مدافع قطری و پرسپولیس به کجا خواهد رسید.

9098