گزارش روز/ احمدزاده استقلالی می‌شود؟ همه چیز به جلسه امشب بستگی دارد

گزارش روز/ احمدزاده استقلالی می‌شود؟ همه چیز به جلسه امشب بستگی دارد

پایگاه خبری فوتبالی- احتمال اینکه فرشاد احمدزاده استقلالی شود و پیراهن این تیم را برتن کند وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، فرشاد احمدزاده چند فصلی می‌شود در سپاهان توپ می‌زند و جزو بازیکنان تاثیرگذار بوده است. او پیش از این که به اصفهان برود در فولاد خوزستان شاگرد جواد نکونام بود و زیرنظر او بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشت.

احمدزاده‌ که در دومین مقطع حضورش در پرسپولیس حسابی درگیر حواشی و اتفاقات عجیبی شده بود در فولاد به روزهای خوب خود بازگشت و به همان مهره کلیدی بدل شد که در تراکتور و پرسپولیس برانکو همه از او سراغ داشتند.

در این میان پرسپولیس هم مایل به جذب احمدزاده و برگرداندن هافبک سابق خودش است تا به نوعی دوئل زیرپوستی بین سرخابی‌های پایتخت برای جذب او شکل بگیرد. اما ظاهرا هر تیمی که می‌خواهد احمدزاده را به خدمت بگیرد باید رضایت‌ سپاهان را جلب کند که 15 میلیارد آب می‌خورد. دقیقا مانند رامین رضاییان که بند رضایت‌نامه 15 میلیاردی در قراردادش با سپاهان دیده می‌شد. 

بنا به اخباری که به دست فوتبالی رسیده گویا در قرارداد احمدزاده رقم 7.5 میلیاردی برای اخذ رضایت‌نامه‌اش ذکر شده اما سپاهانی‌ها مبلغی بالغ بر 15 میلیارد را درخواست کرده‌اند که همین یک چالش بزرگ برای مدیران استقلال و پرسپولیس تلقی می‌شود. 

شنیده‌های فوتبالی حاکی از آن است که مدیران استقلال حاضر هستند برای جذب احمدزاده 10 میلیارد را به طور نقد به حساب سپاهانی‌ها واریز کنند و 5 میلیارد مابقی را چک بدهند و از آن طرف پرسپولیسی‌ها تنها راضی به دادن 5 میلیارد تومان شده‌اند! گویا امشب مذاکره جدیدی میان مدیران استقلال و سپاهان برگزار می‌شود که تا حدود زیادی تکلیف احمدزاده برای فصل آینده را مشخص می‌کند. 

9098