بدشانسی‌های هانسی فلیک در آغاز کار با بارسلونا

بدشانسی‌های هانسی فلیک در آغاز کار با بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- هانسی فلیک در همان ابتدای کار در بارسلونا کار دشواری دارد چون در هفته‌های ابتدایی چند بازیکن موثر خود را در اختیار ندارد.

به گزارش فوتبالی، هانسی فلیک پس از پایان فصل جانشین ژاوی هرناندز در بارسلونا شد. این سرمربی باتجربه که سابقه کار در بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان را در کارنامه دارد، امیدوار است تا فصل آینده یک بار دیگر بارسلونا را به روزهای خوب خود برگرداند؛ اما شروع کار این مربی بسیار دشوار خواهد بود، چرا که چند بازیکن اصلی و موثر خود را در اختیار نخواهد داشت.

در جریان رقابت‌های ملی یورو و کوپا آمریکا، دو ستاره تاثیرگذار بارسایی‌ها دچار مصدومیت شدند. پدری گونزالس در دور یک چهارم نهایی رقابت‌های یورو، در دقایق ابتدایی دیدار اسپانیا و آلمان پس از برخورد با تونی کروس دچار مصدومیت شد و حالا گفته می‌شود که حدودا دو ماه از میادین دور خواهد بود. رونالد آرائوخو نیز شرایط مشابهی دارد و در جریان مسابقات کوپا آمریکا در دیدار مقابل برزیل در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات مصدوم شد و بعید است نیم‌فصل اول در دسترس باشد.

اما این پایان بدشانسی‌های هانسی فلیک نیست. فرنکی دی یونگ هم هنوز به صورت کامل بهبود نیافته و شاید مچ پایش نیاز به جراحی داشته باشد. احتمال دارد این بازیکن نتواند در هفته‌های ابتدایی لالیگا برای کاتالان‌ها به میدان برود. پائو کوبارسی، مدافع جوان بارسلونا بایستی به همراه تیم المپیک اسپانیا به مسابقات المپیک پاریس سفر کند و او نیز در چند هفته آغازین مسابقات لالیگا حضور نخواهد داشت.

باید دید هانسی فلیک بدون این بازیکنان می‌تواند نتایج قابل قبولی به دست بیاورد یا کار برایش سخت خواهد شد؟

 1428