ستاره آلمانی بایرن مونیخ برای جایگاه خود با سرمربی این تیم مذاکره خواهد کرد

ستاره آلمانی بایرن مونیخ برای جایگاه خود با سرمربی این تیم مذاکره خواهد کرد

پایگاه خبری فوتبالی- گزارش‌هایی از آلمان دریافت‌شده است که می‌گوید یاشوا کیمیش، ستاره باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، در هفته‌ی آینده به‌طور رسمی با بایرن مونیخ و ونسون کمپانی مذاکره خواهد کرد و تصمیم نهایی خود را خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، برعکس روزهای خوش یاشوا کیمیش تحت نظر یولیان ناگلزمن، او اکنون دیگر قلب تپنده‌ی بایرن مونیخ لقب نمی‌گیرد و باشگاه آلمانی برنامه دارد تا فصل آینده را بدون حضور یاشوا کیمیش آغاز کند.

الکساندر پاولوویچ، بیشترین شانس را برای بازی در کنار پالینیا دارد. مدیران بایرن مونیخ او را بخشی از آینده باشگاه می‌دانند. لئون کورتزکا و کنراد لایمر هم می‌توانند به‌عنوان ذخیره‌ای برای زوج پالینیا-پاولوویچ روی نیمکت حضور داشته باشند.

اما یاشوا کیمیش، که تحت هدایت یولیان ناگلزمن، نام خود را به‌عنوان یکی از بهترین هافبک‌های دنیا مطرح کرده بود، دیگر جایگاه خود را در بایرن مونیخ از دست داده است.

به گزارش بیلد آلمان، کیمیش به بایرن مونیخ اطلاع داده است که پس از تعطیلات خود، در اولین فرصت مذاکره‌ای را با کادرفنی و سرمربی جدید باشگاه انجام خواهد داد. یاشوا کیمیش همچنین گفته است که می‌خواهد فصل جدید را به‌عنوان هافبک مرکزی ادامه دهد و دیگر پست دفاع راست را برای خود مناسب نمی‌داند.

اکنون با حضور استانیسیچ و ساشا بوئی در سمت راست خط دفاعی، و پالینیا، پاولوویچ، لایمر و گورتزکا در مرکز زمین، جای خالی‌ای برای یاشوا کیمیش نیست و بایرن مونیخ فصل جدید را بدون ستاره آلمانی خود برنامه‌ریزی کرده است.

از منچسترسیتی و بارسلونا، به‌عنوان تنها باشگاه‌هایی که کیمیش به آن‌ها علاقه‌مند است یاد می‌شود. احتمال بسیار زیادی وجود دارد که یاشوا کیمیش سال آخر قراردادش را در بایرن مونیخ بگذراند و سال آینده به‌طور رایگان باشگاه را ترک کند، در این صورت رئال مادرید نیز می‌تواند برای جذب وی اقدام کند.

۱۴۲۸