آرزوی بزرگ اسکوچیچ در تراکتور: رسیدن به قلعه‌نویی!

آرزوی بزرگ اسکوچیچ در تراکتور: رسیدن به قلعه‌نویی!

پایگاه خبری فوتبالی- دراگان اسکوچیچ باید با چالش نیمکت لرزان تراکتور خصوصی مچ اندازی کند.

به گزارش فوتبالی، تراکتور که فصل گذشته را با پاکو خمز و حمید مطهری سپری کرد، برای فصل آتی سراغ سرمربی سابق تیم ملی یعنی دراگان اسکوچیچ رفته و توانسته مرد کروات را برای حضور دوباره در فوتبال ایران راضی کند.

در همین راستا اسکوچیچ از دیروز خود را به تبریز رسانده تا فاز دوم فعالیت های نقل و انتقالاتی تی‌تی‌ها با حضور و تصمیم وی ادامه یابد. اسکو همچنین از امکانات باشگاه تراکتور هم دیدن کرده و قرار از است از روز چهارشنبه تمرینات قرمزها را استارت بزند و البته یک نشست مطبوعاتی هم با اصحاب رسانه برگزار کند.

اما شاید مهم ترین چالش سرمربی سابق تیم ملی در تبریز برآمدن از پس چالش نیمکت بی‌وفای تراکتور خصوصی باشد. جالب است بدانید که تراکتور پس از خصوصی سازی هیچ گاه با یک سرمربی لیگ برتر را آغاز و به پایان نرسانده تا اسکوچیچ هم با دلهره کارش در تبریز را شروع کند.

آخرین بار هشت سال پیش و در لیگ شانزدهم بود که تراکتور نظامی فصل را با امیر قلعه نویی آغاز کرد و در نهایت هم این سرمربی تا هفته آخر فصل در تیمش ماندگار شد. پس از آن فصل، تی‌تی‌ها همواره بیش از یک سرمربی در راس تیم خود داشته‌اند.

باید منتظر ماند و دید دراگان اسکوچیچ می‌تواند از پس این طلسم هشت ساله بربیاید و به اولین سرمربی تراکتور در دوران محمدرضا زنوزی تبدیل شود که یک فصل به صورت کامل روی نیمکت تیمش می‌نشیند؟

1997