قابی از چهار قهرمانی آرژانتین در سه سال اخیر

قابی از چهار قهرمانی آرژانتین در سه سال اخیر

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین از سال 2021 به بعد روند فوق العاده ای داشته است و توانسته است که در سه سال اخیر، چهار قهرمانی مختلف را تجربه کند.

به گزارش فوتبالی ، لیونل مسی تا قبل از سال 2021 میلادی، حتی یک جام ملی هم به دست نیاورده بود اما از آن زمان تا حالا توانسته است چهار جام در رده ملی به دست بیاورد و افتخارات دوران حرفه ای خود را تکمیل کند. لیونل مسی با فتح چهل و پنج جام در کل دوران حرفه ای خودش حالا پر افتخار ترین بازیکن در تاریخ فوتبال است.

تیم ملی آرژانتین در رقابت های کوپا آمه ریکا 2021 به قهرمانی رسید و آن جام اولین جام ملی دوران حرفه ای لئو مسی بود. در آن دوره از رقابت ها، آرژانتین در فینال موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم ملی برزیل را شکست بدهد.

آرژانتینی ها در فینالیسیما 2022 با نتیجه سه بر صفر تیم ملی ایتالیا را شکست دادند و به قهرمانی رسیدند. تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر هم توانست به قهرمانی برسد و لئو مسی شاید مهم ترین جام دوران حرفه ای خود را به دست آورد. حالا هم تیم ملی آرژانتین در رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 قهرمان شده است و به این ترتیب کلکسیون افتخارات آرژانتینی ها در سه سال اخیر تکمیل شده است.

1470