بازیکنی که تا قبل از پیوستن به منچسترسیتی حتی یک جام هم نداشت

بازیکنی که تا قبل از پیوستن به منچسترسیتی حتی یک جام هم نداشت

پایگاه خبری فوتبالی - کایل واکر که در حال حاضر سی و چهار سال سن دارد، یکی از بازیکنان مورد اعتماد پپ گواردیولا در ترکیب منچسترسیتی است.

به گزارش فوتبالی ، در سال 2017 یعنی هفت سال پیش در چنین روز هایی بود که کایل واکر به طور رسمی به منچستر سیتی پیوست و کار خود را در جمع سیتیزن ها شروع کرد. این مدافع راست که بین سال های 2009 تا 2017 بازیکن تاتنهام بود، با نظر پپ گواردیولا به منچستر سیتی آورده شد. نکته ای که درباره کایل واکر وجود داشت این بود که این بازیکن تا پیش از پیوستن به منچستر سیتی حتی یک جام هم به دست نیاورده بود.

کایل واکر در این هفت سالی که در منچستر سیتی حضور دارد، تا حالا توانسته است هجده جام به دست بیاورد. مهم ترین جامی که او فتح کرد، جام قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در سال 2023 میلادی بود. واکر در آن قهرمانی نقش پر رنگی داشت.

برخی ها جام نبردن کایل واکر پیش از پیوستن به منچستر سیتی را به هری کین مربوط دانسته اند. در حقیقت کایل واکر در تاتنهام با هری کین هم‌تیمی بوده است. هری کین هنوز هم حتی یک جام در دوران حرفه ای خود به دست نیاورده است و برخی ها او را یک بازیکن طلسم شده می دانند!

1470