سه بازیکن رئال مادرید و تکرار کاری که په په و رونالدو آن را انجام داده بودند

سه بازیکن رئال مادرید و تکرار کاری که په په و رونالدو آن را انجام داده بودند

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی اسپانیا قهرمان رقابت های یورو 2024 شد و بازیکنانی مثل دنی کارواخال، ناچو فرناندز و خوسلو به عنوان بازیکنان رئال مادرید در لیست تیم ملی اسپانیا حضور داشتند.

به گزارش فوتبالی ، البته ناچو فرناندز راهی القادسیه شده است و خوسلو ماتو هم به الغرافه قطر پیوسته است و به این ترتیب این بازیکن ها دیگر بازیکن رئال مادرید نیستند.

در فصلی که گذشت رئال مادرید توانست قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود. ناچو، کارواخال و خوسلو هم با رئال مادرید فاتح رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شدند. حالا این سه بازیکن به همراه تیم ملی اسپانیا توانستند قهرمان رقابت های جام ملت های اروپا شوند. به این ترتیب آن ها در یک فصل هم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و هم قهرمان جام ملت های اروپا شدند.

در سال 2016 میلادی، په په و کریستیانو رونالدو بازیکنانی بودند که این کار را انجام دادند. آن ها به همراه رئال مادرید قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شده بودند و در یورو 2016 به همراه تیم ملی پرتغال به قهرمانی رسیدند. در حقیقت حالا ناچو فرناندز، دنی کارواخال و خوسلو کاری که په په و رونالدو انجام داده بودند را تکرار کردند.

په په و رونالدو در یورو 2024 هم حضور داشتند اما در مرحله یک چهارم نهایی از دور رقابت ها کنار رفتند.

1470