عکس؛ ژاوی، ویا و اینیستا در کنار هم در فینال یورو

عکس؛ ژاوی، ویا و اینیستا در کنار هم در فینال یورو

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته دیدار فینال رقابت های یورو 2024 میان تیم ملی اسپانیا و تیم ملی انگلیس برگزار شد و در نهایت تیم ملی اسپانیا موفق شد با پیروزی دو بر یک، قهرمان این دوره از بازی های جام ملت های اروپا شود.

به گزارش فوتبالی ، این بازی در ورزشگاه المپیک شهر برلین پایتخت کشور آلمان برگزار می شد. در بخش تماشاگر های ویژه ای دیدار، می توان به حضور داوید ویا، آندرس اینیستا و ژاوی هرناندز اشاره کرد. این سه چهره، اسطوره های باشگاه بارسلونا هستند. آن ها روزگاری خودشان با پیراهن تیم ملی اسپانیا قهرمانی در رقابت های یورو را تجربه کرده اند و حالا قهرمان شدن اسپانیا را با یک نسل دیگر از نزدیک تماشا کردند.

ژاوی در فصل گذشته سرمربی بارسلونا بود که از کار برکنار شد و هنوز مشخص نیست که برای آینده اش چه برنامه ای دارد. ژاوی، اینیستا و داوید ویا بین سال های 2008 تا 2012 با تیم ملی اسپانیا توانستند قهرمانی در دو دوره از رقابت های یورو و همچنین قهرمانی در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی را تجربه کنند. حالا تیم ملی اسپانیا پس از دوازده سال با یک نسل جدید که بازیکنانی مثل لامین یامال و نیکو ویلیامز در آن حضور دارد قهرمان یورو شده است.

1470