ستاره سابق لیورپول از بازی‌های ملی خداحافظی کرد

ستاره سابق لیورپول از بازی‌های ملی خداحافظی کرد

پایگاه خبری فوتبالی – ژردان شکیری پس از حذف تیم ملی سوئیس در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های یورو 2024 و بعد از اتمام این رقابت‌ها از بازی های ملی خداحافظی کرد.

به گزارش فوتبالی، این ستاره سوئیسی پس از 14 سال حضور در تیم ملی سوئیس و به انجام رساندن 125 بازی ملی، از بازی های ملی خداحافظی کرده است. شکیری در رقابت های اخیر یورو که در آلمان برگزار شد، تنها در دو بازی حضور پیدا کرد و در مجموع 71 دقیقه برای تیم ملی کشورش بازی کرد.

ستاره سابق تیم لیورپول که در حال حاضر در لیگ ام ال اس و برای شیکاگو فایر توپ می‌زند، 32 بار برای تیم ملی کشورش گلزنی کرده است که 10 مورد از آن‌ها در رقابت‌های بزرگ به ثبت رسیده است. اولین حضور او در یک رقابت بزرگ بین المللی به جام جهانی 2014 باز می‌گردد، جایی که شکیری موفق شد تا پنجاهمین هتریک تاریخ این رقابت‌ها را مقابل هندوراس به ثمر برساند. او پس از جوزف هوگی که در جام جهانی 1954 اینکار را کرده بود، به دومین بازیکن تاریخ سوئیس تبدیل شد که در این رقابت‌ها هتریک می‌کند.

شکیری با انتشار پیامی در حساب شخصی اش در اینستاگرام از دنیای بازی های ملی فوتبال خداحافظی کرد:" 7 تورنومنت، گل های بسیار، 14 سال حضور در تیم ملی سوئیس و لحظاتی فراموش نشدنی. وقت آن رسیده تا با تیم ملی خداحافظی کنم. خاطراتی عالی باقی می‌ماند و من باید به شما بگویم که از شما متشکرم."

2102