روایت آخرین مذاکره پرسپولیس و بیرانوند؛ قراردادی که قرار بود پاره شود امضا شد

روایت آخرین مذاکره پرسپولیس و بیرانوند؛ قراردادی که قرار بود پاره شود امضا شد

پایگاه خبری فوتبالی- روز گذشته آخرین مذاکره پرسپولیس و بیرانوند اصلا مطاباق انتظارات پیش نرفت.

به گزارش فوتبالی، در حالی که به نظر می‌‌رسید پرونده بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس بسته شده است روز جمعه گذشته فرشاد فرجی که برای تمدید قراردادش به باشگاه پرسپولیس رفته بود خبر عجیبی داد.

فرجی از احتمال بازگشت بیرانوند به پرسپولیس خبر داد و گفت: «خود او الان ناراحت است و اوضاع روحی خوبی ندارد. علی خیلی پرسپولیسی است و هرچه داشت در پرسپولیس گذاشته و اگر هم برگردد تمام تلاشش را می‌کند. او خیلی دوست دارد برگردد و الان شرایط سخت است. امیدوارم به او کمک شود. آقای درویش هم راجع به آقای بیرانوند تلاشش را می‌کند. یک مقدار نیاز به صبوری داریم. انشاالله کمک کند که برگردد. مثل اینکه تماس تلفنی هم باهم داشتند و من امروز شنیدم و امیدوارم چیز بدی پیش نیاید که به ضرر علی شود.»

این صحبت‌ها باعث شد پرونده بازگشت بیرو دوباره به جریان بیفتد و این در حالی بود که اغلب هواداران پرسپولیس تمایلی به این اتفاق نداشتند و به نظر می‌رسد با بی‌میلی این ماجرا را دنبال می‌کنند.

در این میان برخی هم بودند که حرف‌های فرجی را جدی نگرفته بودند و فکر می‌کردند اصلا تغییری در وضعیتی که بین پرسپولیس و بیرانوند وجود دارد ایجاد نشده است.

اما واقعیت این است که آخرین تلاش‌ها برای بازگشت بیرو به پرسپولیس دیروز انجام شده است. ظاهرا تردید بیرانوند درباره قانونی بودن فسخ قراردادش و البته پادرمیانی برخی پیشکسوتان پرسپولیس باعث شده بود مدیران باشگاه پرسپولیس با وجود برخی نارضایتی‌هایی که داشتند به بیرانوند چراغ سبز نشان دهد.

سایت روزنامه خبر ورزشی درباره اتفاقات دیروز نوشته است: «قرار شد ساعت ۱۳ بعداز ظهر دیروز بیرانوند به باشگاه برود و قرارداد تازه‌ا‌‌ی را با پرسپولیس ثبت کند. آن هم در شرایطی که او پیش‌تر با باشگاه تراکتور نیز قرارداد امضا کرده بود اما در گفتگوهایی که با باشگاه داشت اعلام کرد آن قرارداد را از زنوزی پس می‌گیرد و مشکلی وجود ندارد.»

اما ظاهرا باز هم بیرانوند بدقولی است: «قرار شد بیرو ساعت ۱۳ در باشگاه حاضر شود که با تماسی قرار را به ساعت ۱۸ موکول کرد. اما در ساعت ۱۸ هم در باشگاه حاضر نشد تا باشگاه با سلیمانی وکیل بیرانوند تماس بگیرد. وکیل بیرانوند در پاسخ به این تماس اعلام کرد که به همراه بیرانوند در دفتر زنوزی است و زنوزی به او پیشنهاد تازه ای داده! پس بهتر است با خود بیرانوند تماس بگیرند. بیرانوند اما در اقدامی عجیب به باشگاه خبر جدیدی داد. او به پرسپولیسی‌ها گفت که زنوزی حاضر شده مبلغ ۵۵ میلیارد به علاوه ۵ میلیارد اضافه و در مجموع ۶۰ میلیارد به او پرداخت کند.»

در ادامه باشگاه پرسپولیس پیشنهاد جدیدی به بیرانوند داد: «باشگاه پرسپولیس از او خواست از امضای قرارداد خودداری کند و به باشگاه برگردد اما بیرانوند همان رقم ۶۰ میلیارد را درخواست کرد. جالب این که باشگاه پرسپولیس حاضر شد رقم او را تا ۴۰ میلیارد بالا ببرد اما بیرانوند زیر بار نرفت تا در نهایت قرارداد تازه‌ای را به ارزش ۶۰ میلیارد با تراکتوری‌ها امضا کند. آن هم درحالی که هنوز حکم کمیته وضعیت اعلام نشده و مشخص نیست فسخ قرارداد بیرو با باشگاه پرسپولیس قانونی بوده یا نه اما این اقدام بیرانوند نشان می‌داد که ادعای او مبنی بر پشیمانی از فسخ قرارداد و ادعای برخی از همبازی‌های او بر تایید این پشیمانی چندان هم درست نبوده است.»

حالا اما باید منتظر رای کمیته تعیین وضعیت بمانیم. آنجا معلوم می‌شود که فسخ قرارداد توسط بیرو قانونی بوده است. اگر قانونی بوده باشد که ماجرا تمام است و او بدون هیچ مشکلی فصل آینده در تراکتور بازی خواهد کرد. اما اگر قانونی نباشد ماجرا وارد فاز تازه‌ای خواهد شد.

1359